18 januari 2014 : Indoor Manege wedstrijd

9u9evygu.jpg
a8amaban.jpg
ry3y4u3u.jpg
aqa7a9ev.jpg
a2yje6aj.jpg
uraru7ed.jpg
y3esehej.jpg

Zo, dat moet het maar even zijn. Mochten er mensen zijn die hun foto in groot formaat willen hebben (deze keer gratis, per mail, met een klein logo onderin), stuur me dan een berichtje met het autonummer. Dat zoekt wat gemakkelijker.

Groet,
Patrick

Hi Patrick, Je hebt PB. Als ik had geweten dat er een profi fotograaf aanwezig zou zijn had ik met een andere bodies gereden. Mijn auto is de 1e foto in post 79 (Oranje body met tape en bumper).

@ Organisatie: In een paar woorden: Het was een zeer geslaagde dag!

grtz. Ivar

Laatst bewerkt:
Mensen, bedankt voor de complimenten en verzoeken!
Ik probeer zo snel mogelijk de foto's te versturen. Of dat vanavond nog lukt kan ik niet beloven, ben nog even druk met van alles...

Het was weer een lekkere race in de zandbak.
Na een slechte start in de finale waar ik door iemand de baan af gebeukt werd toch nog naar de 2e plek gereden bij de nitro buggy's.

Het beuken bij de start had ook zeker mee te maken dat je de auto's slecht kon zien, omdat onze hulpjes met de rug ervoor zaten. Als de hulpen met de rug tegen het hout waren gaan zitten. Hadden ze de auto's in midden van de baan kunnen zetten en hadden we een stuk rustigere starts gehad. Dit is natuurlijk geen afzeiken... ! Was verder leuke dag.. het bovengenoemde was een minpuntje en het tanken op de grond vond ik min puntje !!! Maar verder top dag

Het beuken bij de start had ook zeker mee te maken dat je de auto's slecht kon zien, omdat onze hulpjes met de rug ervoor zaten. Als de hulpen met de rug tegen het hout waren gaan zitten. Hadden ze de auto's in midden van de baan kunnen zetten en hadden we een stuk rustigere starts gehad. Dit is natuurlijk geen afzeiken... ! Was verder leuke dag.. het bovengenoemde was een minpuntje en het tanken op de grond vond ik min puntje !!! Maar verder top dag

Qua starts heb je daar zeker gelijk in, maar wanneer de pitters aan de andere kant zouden zitten bestaat de kans dat er auto's tegen enkels aanrijden en dat wilden we voorkomen. Vandaar dat we vanaf deze plek de starts hebben gemaakt. Daarnaast waren er een aantal rijders die naar de piepjes luisterden terwijl zij naar de vlag horen te kijken. Verder geen probleem, meer een leermoment voor de starter en wedstrijdleiding, hier hadden we duidelijker over moeten zijn.

Qua pitstraat, een complete pitstraat opbouwen is veel werk en waarschijnlijk niet haalbaar vandaar het tanken op de knietjes. Overigens kwamen we zelf tot de conclusie dat de pitstraat ook onder de rijdersstelling had moeten liggen, het was nu wat lastig om een rijder binnen te roepen voor zijn pitstop.

Afgezien hiervan denk ik dat we terug kunnen kijken op een succesvolle racedag.

Die conclusie is helemaal juist mario !
Was een geslaagde dag. Met die puntjes van 'kritiek'..
Voor de volgende keer ;-) ik heb in ieder geval een leuke dag gehad !

Ja, dat ben ik helemaal vergeten te posten: het was een harstikke leuke, gezellige en spannende dag die prima georganiseerd was. Lekkere koffie, gezellige mensen, lekkere hamburgers en spannende races... Alles wat de hobby leuk maakt!

hoi,,

het was mijn eerste buggy wedstrijd,,waar ik op aandringen van manuel stoppels en klaas postma van de fivelcrossers aan mee moest doen haha...
En eerlijk is eerlijk,ben blij dat ik heb meegedaan.Het resultaat was nog niet super,maar ik was tevreden. Het was een mooie geslaagde gezellige dag.En nu maar op naar de volgende race.

Mijn complimenten aan de organisatie. Het verliep voor een eerste wedstrijd in deze opzet helemaal niet verkeerd.

Heb een leuke dag gehad, ondanks dat ik mijn kansen op een leuke klassering na 15 minuten in de halve finale zag verdampen toen de gloeiplug stopte te doen waarvoor hij ooit gemaakt is. Helaas pindakaas;)

Tot een eventuele volgende editie. Voor herhaling vatbaar!

hoi,,

het was mijn eerste buggy wedstrijd,,waar ik op aandringen van manuel stoppels en klaas postma van de fivelcrossers aan mee moest doen haha...
En eerlijk is eerlijk,ben blij dat ik heb meegedaan.Het resultaat was nog niet super,maar ik was tevreden. Het was een mooie geslaagde gezellige dag.En nu maar op naar de volgende race.

En gelijk hebben ze, door wedstrijden rijden leer je heel snel de kneepjes en bovendien is het leuk en spannend. Hopelijk komen we je vaker tegen op de baan :)

Laatst bewerkt:
Back