Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het was weer een lekkere race in de zandbak.
Na een slechte start in de finale waar ik door iemand de baan af gebeukt werd toch nog naar de 2e plek gereden bij de nitro buggy's.
Het beuken bij de start had ook zeker mee te maken dat je de auto's slecht kon zien, omdat onze hulpjes met de rug ervoor zaten. Als de hulpen met de rug tegen het hout waren gaan zitten. Hadden ze de auto's in midden van de baan kunnen zetten en hadden we een stuk rustigere starts gehad. Dit is natuurlijk geen afzeiken... ! Was verder leuke dag.. het bovengenoemde was een minpuntje en het tanken op de grond vond ik min puntje !!! Maar verder top dag
hoi,,
het was mijn eerste buggy wedstrijd,,waar ik op aandringen van manuel stoppels en klaas postma van de fivelcrossers aan mee moest doen haha...
En eerlijk is eerlijk,ben blij dat ik heb meegedaan.Het resultaat was nog niet super,maar ik was tevreden. Het was een mooie geslaagde gezellige dag.En nu maar op naar de volgende race.