7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Ik zie dat er meer stemmen naar Soest gaan :) , super mooi locatie!!
Heb zelf ook een ground station en een scherm , iedereen kan meekijken...
Hopelijk is men Iconic-X tegen dan ook afgebouwd.

Motorsports je kan met je eigen receiver en bril gewoon live meekijken met iedereen die op 1.2ghz vliegt door gewoon juiste kanaal te selecteren.

Bij mij kun je ook inpluggen. Als je eigenbril hebt kun je zelfs met mijn quad FPV vliegen. Heb 2 zenders dus dan heb je master-slave principe. Werkt top! Zelfs mijn Pa die voor geen meter kan vliegen kon zo FPV-en :-D

Nou de datum is nog weinig verschoven, als we de nepstem van 2hot niet meerekenen nog steeds 10 maart....

De locatie is wel veranderd, of ik daar heel blij mee ben weet ik nog niet.....als ik het zo hoor, is het daar vrij druk met mensen, en weinig plek om te landen.....
Gezien mijn beperkte ervaring zie ik daar enigszins tegenop.....

Klopt. Maar er hoeven maar twee mensen meer te stemmen en de datum veranderd.. Wat verderop in de duinen is wel meer ruimte om de landen hoor. Maar dat is een paar honderd meter lopen. Op de laatste meer waren daar ook mensen aan het vliegen.

In de duinen daar is er heel veel plek en is daar ook super mooi!
Vorig keer bleef iedereen maar aan het ingang staan , daar is het niet echt ok...

of ik daar heel blij mee ben weet ik nog niet....Gezien mijn beperkte ervaring zie ik daar enigszins tegenop.....

Niet over nadenken , daar is plaats genoeg .

Juist goed om te beginnen met het landen op 1 vierkante meter .;)

Ik was vorig jaar ook begonnen en ben tussen de boompjes gestart en geland .

Mvg Johan

Dat landen zal ook wel lukken, naar beneden komt hij immers altijd...als er dan maar niet te veel mensen lopen.......

Corné , je landt toch altijd in een boom dus dat ik toch geen probleem :)
ik ben er vorige keer ook in geland en met geluk eruit gethrottled

Maarruh, hoe zijn die korte duinen? Want soestduinen wil natuurlijk niet zeggen dat we op exact dezelfde plek moeten gaan staan.

Eigenlijk vind ik soestduinen de minst goede locatie van allemaal.

Let op het is er mooi en zo en het was zeer tof daar maar ik vrees dat er tegen die tijd echt wel een hele hoop mensen met kinderen enzo daar gaan rondlopen en daardoor het gevaarlijker word.

Zeker op dat smalle pad waar we de vorige keer stonden gaat het drummen worden met al dat volk.

Wss zal er als het goed weer is dan ook weer veel volk zijn van onze kant en van de andere kant en parkeer plaats zal dan ook zeer schaars worden want zo groot is die plek niet om de wagen neer te zetten.

Maar dit is maar mijn mening en dat wil niets zeggen natuurlijk.

Grts Dave.

Dave , er zal op ieder locatie wel wat mensen rondlopen rond deze periode.
Je bent toen niet naar de duinen gegaan , het is daar echt top om te vliegen.
Op de parking en voor de duinen was het niet zo mooi , gewoon 200meter lopen en je zat precies ergens in Spanje :)

Nogmaals, die korte duinen hadden toch ook een parkeerplaats? hoe is het daar met de drukte en beschikbaar terrein voor het kampement? :P

Back