7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Nogmaals, die korte duinen hadden toch ook een parkeerplaats? hoe is het daar met de drukte en beschikbaar terrein voor het kampement? :P

zeer groot parkeerterrein, 500 meter lopen naar de korte duinen...
parkeer terrein en stuk waar je over moet wandelen is van een voormalig ziekenhuis. 2 paden naar de duinen ook mooi vlieg gebied, met een hoogte waar je over de lage boompjes heen kijkt, maar ook de kans op mensen.

(let op de korte duinen, niet de lange duinen waar al eerder meetings zijn geweest)

SCHOP omhoog. Locatie staat vast, Soestduinen. Datum is nu 10 maart met een stem, maar wacht nog een dag voor ik het officieel maak.

Wanneer wil je de datum vastzetten? Lokatie is wel duidelijk. Evenals dat het weer een mega opkomst gaat worden. Misschien de drukste tot nu toe.. Waarschijnlijk zullen we wel verder de duinen in moeten nu, anders is er niet eens genoeg plek..

Markoez wilde nog een dagje wachten met het vaststellen van de datum. We zijn nu twee dagen verder, dus ik denk dat we er wel uit zijn :)

Soestduinen, 10 maart!

Dank aan Markoez voor het nemen van de leiding ;)

Vind de poll een beetje onrealisties als je alles kan aanvinken. :D

1 datum en 1 plaats zou veel beter zijn en veel duidelijker resultaat .

Locatie en datum vind ik wel OK .

Mvg Johan

Sommige mensen kunnen op meerdere datums toch, dus prima op deze manier toch?

Ik kan ook niet op de 10de, maar pak de meeting daarna wel een keer.

Ok eerste bericht aangepast met definitieve datum en locatie.

Ook fpv frequentielijst toegevoegd (nu gekopieerd van laatste meet, graag hier doorgeven)

Route en regels door Dutchcommando, Thanks!

Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 10/03/2013 - Soestduinen, Soest

Ik zit met fpv op immersion kanaal 1 op 5.8ghz;)

Ga er zeker bij proberen te zijn!

Laatst bewerkt:
10 maart zal het wel redelijk weer zijn.

Komen de tenten , tafels , agregaat en voedingen weer mee .
En natuurlijk de Copters . :D

Mvg Johan

Zie een vraagteken bij de video in de eerste post.....maar klopt die stukken zijn van mijn en gorelroni en ik heb het alleen in mekaar gemonteerd. Dat stukje in de duinen is zalig voor vliegen ;p....wel een stukje lopen alleen. Vergeet geen matje mee te nemen, want er is alleeen zand overal.

Als ik kom zit ik inderdaad op kanaal 5 2.4ghz. Niemand gaat last van mij hebben :D. Er is altijd een kleine kans aanwezig dat ik kom.

Back