naar voren? Meer opzij dan naar voren mag ik hopen? Zie de link van Roel voor het bereik van de sectorlichten.Wel nog ff een aluminium stripje in de tieten geplakt zodat het licht naar voren schijnt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
naar voren? Meer opzij dan naar voren mag ik hopen? Zie de link van Roel voor het bereik van de sectorlichten.Wel nog ff een aluminium stripje in de tieten geplakt zodat het licht naar voren schijnt
ja....naar voren? Meer opzij dan naar voren mag ik hopen? Zie de link van Roel voor het bereik van de sectorlichten.
nee er zat helemaal geen o-ring bij het buisje en doordat de scchroefas iets langer is gooit hij nu water door het buisja naar binnenWaarom gelijk een nieuw roer(tje) bestellen? Er is toch wel iets te verzinnen om als afdichting te dienen? Weet natuurlijk niet wat er in jouw "knopendoos" ligt. Maar ik begrijp dat je roertje nu iets onderuit zakt. Kan je dat niet omhoog houden door op het te lange stuk iets te klemmen dat aansluit op de bus, waar het roer doorheen gaat? Rubber ringetje, stukje slang, metalen deel uit een kroonsteentje met daaronder een stukje rubber van een fietsband?
Nu ben ik een "alternatieve" zuinige knutselaar en heb roerdoorvoerbuisjes gemaakt van (franse) fietsventielen. Als afdichting gebruik ik een stukje fietsband met een 3 mm gaatje erin. Daarboven een plat ringetje en dan een M-3 moertje. Maar met een beetje geluk zit je roerkoning niet te ruim in de bus en doet wat vaseline aan de roerkoning wonderen. Kijk maar wat je uit deze info kiest. Kan ook een mix zijn natuurlijk. Pas op het laatst naar de (web) winkel. Zag dat Roel me voor was met uierzalf (vaseline). Loopt gesmeerd! Gr. Klaas.
schroef vraag: is een grotere propellor sneller dan een kleinere en is zo n speedschroef met 2 bladen sneller dan een met 3?? Of is het relatief?