Airbus A320 (foto update 7/05)

Ben de laatste tijd lang bezig geweest met klein details die véél tijd vragen en ook wat gestudeerd voor mijn Multi Engine rating.

Hier de main gear constructie.

Battery/receiver compartiment
dicht

open

Ruw afgewerkt ziet het er zo uit.

Ik ga het neuswiel nog wat inkorten en de staart achteraan wat omhoog brengen want hij lijkt niet echt in lijn met de rest van de romp. Toch niet echt content over de algemene indruk. Voor de volgende ga ik toch een andere bouwmethode gebruiken voor de nose en tailcone. Dat op het gevoel schuren is toch niet altijd wat het moet zijn...

Trekt er al iets meer op zo! :)
Ik heb het gehele bovenstuk van de staart 3mm verhoogd en het achterste uiteinde nog een een extra 3mm.

Held!... dit heb ik altijd al willen maken, wellicht ga ik hier een 50% kleinere kist van maken. Eerst even kijken of dat kan met edf

Hallo mede bouwers :D

Ik was het net wat aan het afspeuren naar goede plannen en kwam op deze terecht aerosquare - Twin edf Airbus A320 - Download the plans (beetje naar onder scrollen en daar staan ze) je kan de plannen ook kopen maar ik opteer voor ze zelf uit te printen met Posterzia. Bespaart me 28€... Als je de moeite doet om ze eens te bekijken zie je dat het echt prachtige plannen zijn.

Hallo,
Mooie bouw hier. Gevonden via de zoekfunctie, al is het al van even terug zie ik.
Nu, ik heb iets van plannen nodig voor de bouw van een rudimentaire maquette. De vermelde link werkt niet (meer). Zijn er nog tips hiervoor, of kan mij iemand wat mailen? Via PM kunnen we wel afspreken.
Bedankt!

Hmm, sorry, heb even de algemenere URL genomen en van daar verder geklikt. Gevonden. De URL zal veranderd zijn.
Ok, ik kan weg voorlopig!
Zouden er plannen te vinden zijn waar ook de zeteltjes en rudimentair interieur op staat?

Back