Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rem kan ik heel simpel over zijn: Mechanisch![]()
Jazeker en vreemd genoeg met een 2000kv motor rijdt de wagen belachelijk lang was me opgevallen.
@Klamath: soldeer problemen houd toch ook in "bad solder joint", m.a.w.: na een tijdje laat een bepaald element los. Dat zie ik namelijk ook vaker voorbij komen.
Heb je hem ook al eens met andere motoren uitgeprobeerd? En hoe warm werd ie, bij welke setup etc.? (Heb je eventueel link waar je dit alles gepost hebt? Of zit het alleen in je hoofd?)
aha, je bedoelt koude soldeerverbindingen? die krijg je idd als men te zuinig is met de hoeveelheid tin. Heb er zelf tot nu toe met geen enkele regelaar last van gehad.
- Tekin RX8
- LRP SPX8
- Castle MMM
- EZrun 60/120/150
- MGM Copro
- Losi Xcelorin
Op mijn verlanglijstje staan nog:
- Citrix R8
- Mtronix
- Orion Vortex 8
Ik denk dat je de clutch mist, een nitro loopt heeft een koppeling, waar een electra auto een directe koppeling heeft. Sommige modellen kunnen nog wel uitgerust worden met een clutch, maar dan moet je mechanisch gaan remmen.Ik heb sinds een paar dagen de rc8be (niet veel anders dan de rc8e en rc8Te), maar ik merk dat alles niet zo soepel loopt. Als ik de wagen met banden van de grond zet en ik draai aan bijv. het voorwiel dan blijft hij helemaal niet na draaien. Terwijl als ik dat met een nitro wagen doe blijft deze een tijdje door draaien? Is dat bij jou wagen ook zo?
Alvast bedankt,
Ik denk dat je de clutch mist, een nitro loopt heeft een koppeling, waar een electra auto een directe koppeling heeft. Sommige modellen kunnen nog wel uitgerust worden met een clutch, maar dan moet je mechanisch gaan remmen.
naja wagen is niet helemaal nieuw meer, heeft 3 ladingen gereden, maar is nog net zo stroef.
Ik heb voor 7000 in diff en midden 5000 en achter 3000. Dit Heb ik in mijn nitro ook (met droog weer).
Dus daarom vind ik beetje vaag dat hij nog zo stroef loopt.
Maar misschien dat deze wagen 6 keer moet rijden voor het soepel wordt.
Bedankt iig