Algemeen 1/8 brushless truggy topic

Zow, vandaag eens mogen genieten van de ex van Nard... Mijn RC8Te namelijk ;)
Samen met Nardos Extremos EC5 stekkers op de Lipos gefixt en de ESC van mn 2200kv combo en vlammen maar!!

Ik heb nu de 15/50 4S setup en de motor werd niet veel warmer dan 55 graden en de ESC rond de 45.

Snelheid was met een halve Lipo rond de 59 kmh maar zonder kap en niet gebalanceerde wielen!

Ik geniet nu al van de heerlijke auto! :D

En hij heeft de eerste klappen gemaakt en overleefd zonder kleerscheuren. Echter ook een paar zeer soepele jumps en landingen!!! Gaat helemaal goedkomen ;)

Goedemorgen luitjes,

heeft iemand hier tips voor een fatsoenlijke servo voor de RC8Te?
Mn budget ligt rond de 75 tot 100 euro...

alvast bedankt!

Ace of savox, welke precies weet ik niet (moet je naar de specificaties kijken), maar ik heb zelf goeie ervaring met de ace 1313, hoor veel goeie dingen over de ace 1015.
En ik dacht dat de savox 1257 en 1258 van goeie kwaliteit zijn, maar die hebben nog meer kwaliteitsservos.

Waarom wil je upgraden? De Ace S2008MG heb je er nu in zitten.

Ace DS1015 (heb ik in mijn MBX6T en Savage Flux XL)
Hitec 7954 / 7955TG (ook zeer degelijke servo's)

Weet je dat zeker Nardos? Ik was aant rond kijken wat eventueel nog verbetert zou kunnen worden en een servo is altijd interessant om naar te kijken!
Na de vakantie komt er zwz een fatsoenlijke zenderset dus dat heeft een prio 1! Laat ik me daar maar eerst eens in gaan verdiepen!

Ik weet 1000% zeker dat je die er in hebt zitten ja:

resized_P1030567.JPG

De servo is geen topper kwa snelheid of kracht, maar het is geen brol. Zolang hij werkt werkt hij, ik zou pas upgraden wanneer:
1. hij kapot is
2. je echt merkt dat de servo niet meer doet wat je wilt
3. je een top deal op een goede servo kunt maken (zoals ik heb gedaan).

Moet zeggen dat ik hem er wel swanky uit vind zien... Niet echt truggyish maar tog ook zeker niet slecht:) Reid vast prima voor een monstertruck:)

scherpte.png

Dat gay-handje doet het em :mrgreen:

Sorry, maar ik kon het niet laten Nard :oops: Wheheh (En nu maar hopen dat ik nergens met een Waky Doodle op sta :D)

Back