Ach ja... met de Stampede kon ik af en toe best leuk meekomen (qua snelheid dan) en nu zal het met een 2WD slash wel weer van voor af aan gaan beginnen... moet het ding eerst maar eens goed leren kennen. Dus als eerste door de bocht zal er vast nog niet inzitten...
Gisteravond is de hofleverancier langsgeweest, dus ik heb het SCT sidewinder setje liggen. Hij verkocht mij ook direct een 0.8 spur en dito 9tands Pinion, dus of dat iets voor me is weet ik niet, maar ik begin gewoon met stock spur en pinion...
Na al dat geldsmijten kan ik ook wel een sponsor gebruiken...
Zondag is er de sinterklaas intocht... maar daarna ontstaat een mooi gaatje voor na de intocht en voor de warme hap... iets van 14:30 tot 17:00.....
Zal een poging wagen om zowel de Stampede als de Nieuwe Slash dan rijdend te hebben... De Slash zal afgezien van de motorset stock zijn. Hoop dat die banden wat zijn...ze lijken me nogal hard.
Nog een vraagje:
Is het noodzaak de bovenste demperschroeven te vervangen en compleet door de shocktower heen te boren? Die tip kreeg ik namelijk... dus... hebben jullie dat ook?