Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oftwel differentieel + 2 andere tandwielen, dat tandwiel waar aan beide kanten je beide aandrijfassen zijn ingestoken.
Maar ik zou als ik jou was de gebruiksaanwijzing eerst es gaan doorlezen, dan zie je hoe het er van de binnenkant allemaal uitziet.
Volgens mij heb je er ook een tekening bijzitten waar alle losse onderdeeltjes opstaan (exploded vieuw), bestudeer dat maar eens goed voordat je aan je diff gaat sleutelen, anders staat deze auto binnenkort weer bij te koop.
Met een beetje mazzel hoeft je niets te vervangen, maar dat kan ik vanaf hier ook niet zien.
Wat is een goede brushless set voor deze auto? Tijdens de eerste rit mijn esc aan gort gereden in het enige innie minnie plasje wat er op de baan lag en waar ik toch zo mijn best op deed om er omheen te rijden. Had geen achteruit meer, toen wel weer, toen verliep de trim op het gas.
Denk aan een 10,5T qua sterkte, het is puur voor op de baan, maar welk merk heeft leuke setjes die iets boven ezrun liggen?
Zou dit bijv. iets zijn voor deze auto?
LRP BL Combo SET A.I. Brushless Erase
13,5T maar misschien snel genoeg voor op de baan. Ben nog beginnend bestuurder wat dat betreft.
Zeker doen!! Ook na slechts 1 dag rijden kan er al van alles in je gearbox rondzwerven. Helemaal uit elkaar halen Alles goed schoonmaken en inspecteren. Zoals Gies al aangeeft. Misschien hoeft er niets vervangen te worden. Met je manual erbij de gearbox weer monteren..
Zowiezo leer je hier veel van over je autoSucces!!!
PS. Inspecteer gelijk de draaiende delen van je achterwielen. Lagertjes schoon? Assen nog intakt?
Jelco: Nog rare dingen tegengekomen tijdens de inspectie??
Een leesbril??![]()