serge pot
Forum veteraan
Als ik zo kijk naar de staartboom en achtervleugel partij .
Je kunt met twee pull pull systemen en hevelwerkingen iets maken zoals het in de Lancaster zit .
Maar gezien de constructie voor richting is dit gewichts technisch zwaarder uiteindelijk dan een slimwing servo per richting stoer.
https://hobbyking.com/nl_nl/corona-...-wing-servo-metal-gear-4-6kg-0-15sec-22g.html
Enigste winst kun je in het hoogteroer aansturing halen .
De servo kabels naar achteren zijn zwaarder dan de staalkabels .ook dit zal dan uiteindelijk misschien 20 gram max schelen .
Ik denk dat je juist doet met de servos.
Het totaal gewichts verschil zou dan misschien met compensatie lood een 80 gram max schelen .en dat op een 6 kg geschat vlieggewicht .
Je hebt deze slim wing servos ook van hitec en kst.
Je kunt met twee pull pull systemen en hevelwerkingen iets maken zoals het in de Lancaster zit .
Maar gezien de constructie voor richting is dit gewichts technisch zwaarder uiteindelijk dan een slimwing servo per richting stoer.
https://hobbyking.com/nl_nl/corona-...-wing-servo-metal-gear-4-6kg-0-15sec-22g.html
Enigste winst kun je in het hoogteroer aansturing halen .
De servo kabels naar achteren zijn zwaarder dan de staalkabels .ook dit zal dan uiteindelijk misschien 20 gram max schelen .
Ik denk dat je juist doet met de servos.
Het totaal gewichts verschil zou dan misschien met compensatie lood een 80 gram max schelen .en dat op een 6 kg geschat vlieggewicht .
Je hebt deze slim wing servos ook van hitec en kst.