Ja inderdaad, vergiste me even daarin.
De pinnetjes zijn zo afgebroken dat ik ze er niet meer uit krijg. Anders had ik zelf nog wel een tijdelijke oplossing kunnen vinden, of maken.
Trouwens nog bedankt voor het terugstorten. Kan het eerlijk gezegd wel gebruiken. Heb al mijn centjes in beide auto's gestoken.
De eerste dag dat ik de Traxxas had, kon ik hem niet eens aanzetten (volgende dag was ie ook nog eens bijna 200 euro afgeprijsd!). Wat bleek, ontvanger kapot. Volgende dag terug naar de winkel, ongeveer 2 weken later was het het gefixed. Ingereden, en crossen maar.. Maar helaas, op dag 2 of 3 brak de uitlaat zomaar af :?
Dus, nieuwe uitlaat gekocht, en maar meteen een goede. Weer lekker rijden, maar niet voor lang. Dagje of twee, kaait de motor opeens vast :evil:
Heb nog steeds niet gekeken wat de oorzaak was..
Maar goed, Big Scale vond ik toch ook wel erg tof, dus een Baja 5B aangeschaft.. In nieuwstaat werd mij vertelt. Maar wat blijkt, niets is minder waar. De rem was gehemeld, dus daar moest een nieuwe in. Dus een dure carbon geval gekocht, werkt het voor geen meter :evil: Daarna proberen te rijden, blijkt er een verkeerde ontvanger in te zitten :evil: Dus, nieuwe Spektrum gekocht, en maar rijden. Rem alweer naar de klote na 10 minuten, en nu weer die ass dingen afgebroken... En in totaal nog geen 30 (!) minuten kunnen rijden. Al mijn centjes opperdepop :evil:
Ik denk dat ik die Traxxas Revo 3.3 maar verkoop, om de Baja gewoon helemaal in orde te maken. Of ik probeer hem in te ruilen voor een 2e Baja...
En nu weet ik wel dat het deels on ervarenheid is, maar ik had nooit verwacht zoveel problemen tegen te komen.