Zwaar relaxte kap Mex101
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, na opeens een mooi aanbod te hebben gekregen voor een Spektrum 3.0, ben ik toch overstag gegaan! Vandaag opgehaald, en eindelijk rijden!
Mooi man 8)
Ik wist trouwens niet dat Baja's wheelies konden trekken
Oh ja Burp, die koop van de originele zender gaat natuurlijk gewoon door. Heb ik altijd nog een reserve achter de hand, en mocht ik em ooit verkopen, heb ik tenminste een groot deel van alle originele dingen die erbij zaten.
Owk .. ik twijfel. Een 5B kopen of een SS. Schijnt dat de SS meer tuning heeft ofzo.
Maar volgens Kobos van dit forum is het diff alleen goed verbeterd. Hmmm. Als ik een 5B koop. Dan kan ik toch al direct een beter dif kopen?
SS komt dan ook met een leuk potje en de 5B heeft zo'n standaard pijpje.
Je kan beter voor een SS gaan want die heeft inderdaat een alu diff, en hij heeft dikkere shockdemperstangen die niet meer krom gaan en hij heeft sterkere aandrijf assen want de standaard die in de 5b rtr zitten breken snel!
Ik heb je via de PB een link gestuurd naar een mooie/goede SS gestuurd die Gorelroni hier op het forum tekoop heeft staan..
De 5b stangen gaan vaak krom omdat dan de zuiger op een te klein gaatje staat , zet je deze op het grootste gat en de pre tension op de veren iets harder , heb je géén probs. meer , lekken doen de ss schokkers net zo hard , Na een jaar te hebben gereden met mijn 5b waren mijn stand. assen nog heel , weet je wat er brak ? een diff. cup , finaal in twee-en
Wel heb ik er toen 7/8 maanden terug turtle drive en diff. cups opgezet met dikkere assen![]()
Ook zit er een diff. saver van turtle , maar dat is meer omdat ik toen mooi vond en er nog geen ss uit was
het lekken van de shocks van de 5b , heb ik trouwens aardig onder controle , door er mini keerringen in te plaatsen , die zitten er nu denk ik een jaar in , en lekken niet
![]()
Paultje 118 , kom maar naar beneden en sla je slag :lol:
Hey Kobus kun je ze niet leveren dan?? Als dat een goede oplossing is zie ik wel een handeltje voor je.
Hoogtij spirit heet dat. bij ons is het over het algemeen heen en weer vliegen van onderdelen enz. iedereen regelt wel iets voor de ander, dat maakt het zo leuk![]()