Baja 5b topic part 2: (hier verder)

Ik denk dat als ik zou komen, mij helpen het meeste tijd in beslag zal nemen :lol:

Er is altijd wel wat met die auto :evil:

Wordt anders wel flink sjouwen met die Baja in de trein. Denk niet dat ik naast de auto nog veel kan meenemen (zoals gereedschap en dergelijke...).
Als ie eenmaal in de trein staat valt het wel mee enne gereedschap zat aanwezig :yes:Alleen je auto en zender en alvast wat slurp in je tank

Laatst bewerkt:
Ik denk dat als ik zou komen, mij helpen het meeste tijd in beslag zal nemen :lol:

Er is altijd wel wat met die auto :evil:

Wordt anders wel flink sjouwen met die Baja in de trein. Denk niet dat ik naast de auto nog veel kan meenemen (zoals gereedschap en dergelijke...).

Er is er altijd wel een die tijd en zin heeft om te helpen :pim:

En dat , "altijd wel wat" hou je (voorlopig) toch wel ;)

Meer dan je auto , zender en plofstof heb je niet nodig , de rest is in ruime mate aanwezig :cool:

Dus niet meer miepen , en gewoon komen :lol:

Als ie eenmaal in de trein staat valt het wel mee enne gereedschap zat aanwezig :yes:Alleen je auto en zender en alvast wat slurp in je tank
Hoei, spannend... Met zo'n benzinelekkende kettingzaag op wielen in de trein. :? Ik zou in ieder geval in de niet-roken sectie gaan zitten i.v.m. kans op een aanslag. :rolling: ;)

En dat , "altijd wel wat" hou je (voorlopig) toch wel ;)
Da's inherent aan de hobby. Is het net de modellen die wat hebben dan is het wel de bestuurder. 8O :mrgreen:

Hoei, spannend... Met zo'n benzinelekkende kettingzaag op wielen in de trein. :? Ik zou in ieder geval in de niet-roken sectie gaan zitten i.v.m. kans op een aanslag. :rolling: ;)

Da's inherent aan de hobby. Is het net de modellen die wat hebben dan is het wel de bestuurder. 8O :mrgreen:
*kuch*

Om een uur of 3, 4 weet ik meer. Pa is eventjes het huis uit, en ik weet niet wat hij morgen nog van plan is. Als ik groen licht krijg, dan zal ik er zijn :mrgreen:

Enne.. Ik heb de auto nu helemaal uit elkaar liggen.. Gewoon weer opbouwen, ipv het achterstuk eraf laten voor die dogbones?

Om een uur of 3, 4 weet ik meer. Pa is eventjes het huis uit, en ik weet niet wat hij morgen nog van plan is. Als ik groen licht krijg, dan zal ik er zijn :mrgreen:

Enne.. Ik heb de auto nu helemaal uit elkaar liggen.. Gewoon weer opbouwen, ipv het achterstuk eraf laten voor die dogbones?

Hoei , er breken spannende tijden aan in huize Luud ;) :D

Gewoon helemaal in elkaar zetten , die dogbones zitten er zo in :p

Ik zal wel raar aangekeken worden met zo'n ding bij me :?

Oh ja, ik kan amper remmen met dit ding, dus als je kunt springen kan het wel eens je leven redden :lol:

Nou, om maar in het kader van vragen stellen te blijven; Wie, en hoeveel man zullen er ongeveer aanwezig zijn?

Ik heb alleen niet van die schoepen op mijn Baja zitten, alleen nog gekaaide Dirt Busters..

Nou, om maar in het kader van vragen stellen te blijven; Wie, en hoeveel man zullen er ongeveer aanwezig zijn?

Ik heb alleen niet van die schoepen op mijn Baja zitten, alleen nog gekaaide Dirt Busters..
Snoeksel
Kobus
Junkie RC
Marcelsiggery
Philliams
en misschien nog een paar :mrgreen:;)
Je weet daar nooit hoeveel er precies komen,maar is altijd gezellig.En koffie aanwezig

Ik mag sleurhutje niet :evil:

Hij heeft zijn Baja niet aan mij verkocht! :lol:

(Geintje ;) )

I love Sleur :rolleyes:
@ Lordluud2 even naar rijders omgeving zaandam,pagina of 25/35 terug gaan,krijg je een kleine impressie van de Day before Christmas :D:D

Back