L
lordluud2
Guest
Dat is toch precies het bedrag wat burp heeft terug gestort ?
wat snoeksel zegt ; doe eens gek![]()
33 pleuries en 70 centjes kost het.
Ik zal er nog even over twisten :roll:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch precies het bedrag wat burp heeft terug gestort ?
wat snoeksel zegt ; doe eens gek![]()
Als ie eenmaal in de trein staat valt het wel mee enne gereedschap zat aanwezigIk denk dat als ik zou komen, mij helpen het meeste tijd in beslag zal nemen :lol:
Er is altijd wel wat met die auto :evil:
Wordt anders wel flink sjouwen met die Baja in de trein. Denk niet dat ik naast de auto nog veel kan meenemen (zoals gereedschap en dergelijke...).
Ik denk dat als ik zou komen, mij helpen het meeste tijd in beslag zal nemen :lol:
Er is altijd wel wat met die auto :evil:
Wordt anders wel flink sjouwen met die Baja in de trein. Denk niet dat ik naast de auto nog veel kan meenemen (zoals gereedschap en dergelijke...).
Hoei, spannend... Met zo'n benzinelekkende kettingzaag op wielen in de trein. :? Ik zou in ieder geval in de niet-roken sectie gaan zitten i.v.m. kans op een aanslag. :rolling:Als ie eenmaal in de trein staat valt het wel mee enne gereedschap zat aanwezigAlleen je auto en zender en alvast wat slurp in je tank
Da's inherent aan de hobby. Is het net de modellen die wat hebben dan is het wel de bestuurder. 8OEn dat , "altijd wel wat" hou je (voorlopig) toch wel![]()
*kuch*Hoei, spannend... Met zo'n benzinelekkende kettingzaag op wielen in de trein. :? Ik zou in ieder geval in de niet-roken sectie gaan zitten i.v.m. kans op een aanslag. :rolling:
Da's inherent aan de hobby. Is het net de modellen die wat hebben dan is het wel de bestuurder. 8O![]()
Om een uur of 3, 4 weet ik meer. Pa is eventjes het huis uit, en ik weet niet wat hij morgen nog van plan is. Als ik groen licht krijg, dan zal ik er zijn
Enne.. Ik heb de auto nu helemaal uit elkaar liggen.. Gewoon weer opbouwen, ipv het achterstuk eraf laten voor die dogbones?
Lekker laten kijken,enne er is ruimte zat dus.........Ik zal wel raar aangekeken worden met zo'n ding bij me :?
Oh ja, ik kan amper remmen met dit ding, dus als je kunt springen kan het wel eens je leven redden :lol:
SnoekselNou, om maar in het kader van vragen stellen te blijven; Wie, en hoeveel man zullen er ongeveer aanwezig zijn?
Ik heb alleen niet van die schoepen op mijn Baja zitten, alleen nog gekaaide Dirt Busters..
NOT!!! Die gaat op de valreep nog even wat (extra veel) geld verdienen aan een ad-hoc verhuisklusje.Burp mag je er vanaf heden ook bij zetten.
Sleurhutje zou toch ook komen?
Vanaf pagina 1031 en dan een pagina of 10 langveel foto's enzo.
rijders-omgeving-zaandam-deel-6-a-1031
Ik mag sleurhutje niet :evil:
Hij heeft zijn Baja niet aan mij verkocht! :lol:
(Geintje)
Voorziet een ruzie tussen lordluud2 en Snoeksel omdat het om dezelfde Baja gaat. :rolling:I love Sleur![]()
Je moet niet zo lopen stoken,mag ik van Burp ook nietVoorziet een ruzie tussen lordluud2 en Snoeksel omdat het om dezelfde Baja gaat. :rolling:![]()