L
lordluud2
Guest
:2gunfire: :agrue::bad-words:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yay, ik ben er morgen ook bij
Hoe laat zijn jullie daar eigenlijk?
Maar.. Ene Kobus sprak over mij oppikken op het station :roll:
Als dat nog steeds geld, rond welke tijd?
voor de tijd kun je beter naar het andere draadje kijken , maar ga maar uit van rond een uur of 12![]()
@ Suzuki , zoek je nog een frame ?
RC NITRO HOBBIES: Wij verkopen BAJA 5T 5B SS, REVO, RC10GT RTR FACTORY TEAM. eBay Winkel
Met de creditcard via Pay-Pal kan bijna niet fout gaanJa ik moet toch maar is leren om iets te kopen op ebay uit de usa. Het is het onbekende he.
Ja ik moet toch maar is leren om iets te kopen op ebay uit de usa. Het is het onbekende he.
Maar als ik wat koop op ebay krijg ik dan gewoon een mailtje ofzo wat de totale kosten zijn in dollars of euro's en maak ik dan via paypal euro's of dollars over? En als dit gedaan is komen er dan later geen verassingen bij zoals invoerrechten ofzo?
Zodra je wat wilt kopen op E-Bay moet je eerst registreren/account aanmaken.Verder geen gekkigheid.Wil jee afrekenen loopt meestal via Pay-Pal.Je ebay account kan/moet je koppelen aan je pay-pal account(is makkelijker voor jezelf).Maar als ik wat koop op ebay krijg ik dan gewoon een mailtje ofzo wat de totale kosten zijn in dollars of euro's en maak ik dan via paypal euro's of dollars over? En als dit gedaan is komen er dan later geen verassingen bij zoals invoerrechten ofzo?
Jetpro heeft nu ook een uitlaat voor de 5T gemaakt
![]()
![]()
Jetpro Baja 5T tuned pipe, y1134, 1 pce. - Hobbythek RC-Car-Online 170€
Owk .. ik twijfel. Een 5B kopen of een SS. Schijnt dat de SS meer tuning heeft ofzo.
Maar volgens Kobos van dit forum is het diff alleen goed verbeterd. Hmmm. Als ik een 5B koop. Dan kan ik toch al direct een beter dif kopen?
SS komt dan ook met een leuk potje en de 5B heeft zo'n standaard pijpje.
Ben blij dat je er wat aan had.kobus & snoeksel bedankt voor de uitleg. Ik heb inmiddels een ebay account en een paypal rekening.
Is het niet een idee om ergens te melden als iemand wat gaat kopen op ebay bij een bepaald iemand en dat de rest ook kan kijken of die wat nodig heeft van diegene en dan gezamelijk kopen. Scheelt veel in de verzendkosten die je dan kan delen. Of denk ik nou te makkelijk?
Ik stond er namelijk van te kijken dat een frame hier 120 euro kost en op ebay 37 euro. Dat is toch gewoon niet normaal?
kobus & snoeksel bedankt voor de uitleg. Ik heb inmiddels een ebay account en een paypal rekening.
Is het niet een idee om ergens te melden als iemand wat gaat kopen op ebay bij een bepaald iemand en dat de rest ook kan kijken of die wat nodig heeft van diegene en dan gezamelijk kopen. Scheelt veel in de verzendkosten die je dan kan delen. Of denk ik nou te makkelijk?
Ik stond er namelijk van te kijken dat een frame hier 120 euro kost en op ebay 37 euro. Dat is toch gewoon niet normaal?