Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De paddels die ik erop had zitten, zijn geen Baja banden maar voor de HPI Savage/Traxxas T-Maxx en stammen nog uit de tijd dat HPI alleen maar liep te verkondigen dat de hop-ups binnenkort zouden komen (uiteindelijk duurde dat gemekker ruim 6 maanden). Met paddles en grote noppen heb je extreem veel meer grip in zand en kan ik je ook garanderen dat dogbones en cups veel sneller slijten. :?Zie vorige pagina. De badlands zijn geen slechte keuze, de originele ook niet. Gras en zand is wel behoorlijk verschillend. De meest rechtse en meest linkse band zijn ongeschikt voor gras, wel zeer geschikt voor los zand.
Een heleboel pagina's terug al een keer besproken... :? En anders in ons HoogTij-draadje.@ iedereen(vraagbaak Sleurhutje zekers ;-) ) Ik heb een verbreedset aangeschaft,een Vertigo set,en ik had ergens gelezen,weet me god nie meer waar,dat je de borgpennen vast kon/moest zetten,of vervangen,zodat je ze niet (meer) kunt verliezen..iemand nog tips over hoe dat moest??
Mijn standaard achtrbanden zijn na circa 6 liter aardig aan het slijten. De noppen zijn een sooft zaagtandjes geworden. Wél leuk om te driften, maar een beetje grip is ook altijd wel leuk.
Welke banden (zand / gras) kan ik het beste hierna gaan nemen?
Er zat vast een boekje bij de zender...Hello,kan iemand mij uitleggen hoe ik bij mijn Spektrum DX3.0 de stuurrichting kan omdraaien??als ik naar links stuur,gaat die dus naar rechts,ben er al uren mee bezig(met dat binden??) en het lukt voor geen meter,op de orginele zat een knopje om de stuurrichting om te zetten,maar bij een Spektrum??? help!!
Iemand nog rijden in Amersfoort/Almere/noemmaareenmooiplekje ergens,dit weekeind???
Volgens mij moet je hiervoor een ander topic hebben maar ik begrijp waarom je het hier doet.
Heeft iemand ervaring of advies over het Bulit filter van DDM? af29x - DDM Billet Air Filter
Vandaag mijn filter eens bekeken na 6 uurtjes rijden en de blubber zat door heel het filter heen :-( als het filter makkelijker te verwijderen was kan het ook vaker gecontroleerd worden. Juist door het outwearsfilter is het nu erg lastig.
Mooi topic jongens.!
hier zullen veel Baja beginners wat aan hebben!!!