L
lordluud2
Guest
Ik neem altijd een Bako.. Werkt goed, mja, de standaard tool van HPI is natuurlijk wel ideaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon bij 't Kruidvat te verkrijgen. Of anders inderdaad van HG. Let er wel op dat het zeepvrij en ongeparfumeerd is.Ik heb het toen bij de Drogist gekocht , maar bij de supermarkt hebben ze het ook hoor.
In 3 minuten mooi egaal schoon met echte Crofty. Gevaar bij hogere concentraties is dat je ook het aluminium aanvreet. Herkenbaar aan het zwart worden van het aluminium. Dan ligt het er al te lang in. Omdat de anodisering niet overal even goed is uitgevoerd, is het soms toch een kwestie van poetsen met een doek en poetsmiddel voor aluminium velgen. Gaat het wel weer mooi van glimmen. 8)Crofty duurt mij te lang en moet je vaak nog een paarse waas weg poetsen.
Stroef in de zin van aanlopen van de zuiger? Dan vrees ik dat je toch echt een warmloper hebt gehad.Net even V-Power met 210ml Castrol RS 2T eringegooid, merk ik dat die wat stroef loopt en ook wat onregelmatig, en soms uitvalt. Hoort dit er gewoon bij?
Natuurlijk 5l V-Power, en 210ml Castrol... Kan het zijn omdat er verkeerde benzine in heeft gezeten, gedurende 3/4 van een tankje?
Gooi alle benzine wat er nu nog in zit er anders uit. En zet de carburateur weer op de fabrieksinstellingen en stel hem opnieuw af.