Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mensen wisten helemaal niet dat ze een nep baja hadden gekocht. Jammer dat die verkopers ook onwetende mensen gewoon één verkopen en net doen of het een echte is.
Bedoel jij de aandrijfassen?? Heb je een rtr of een ss?
ik gebruik een punt tang en dan eigenlijk voorzichtig de clipjes eruit trekken. Op deze manier kun je ze eigenlijk niet nog een keer gebruiken want ze vervormen bij mij iets. En als de piston pen vast zit voorzichtig met een houten (of iets anders zachter dan de piston pen zelf) staafje deze er uit tikken. Overigens zou ik de clipjes uit een gebruikte zuiger zoizo niet opnieuw gebruiken 2 nieuwe clipjes zijn wat goedkoper dan een nieuwe cylinder + zuiger.Ik kom eventjes storen met een vraagje; Joe krijg ik de Pistonpen uit de piston (zuiger dus)? Ik krijg namelijk die clipjes die het boeltje bij elkaar houden niet los.
Heb je hier een speciale tool voor nodig?
@ Stelletje RATTEN zijn het dan,maar ook een beetje dom van pa en moe,maar die verkopers moeten ze achter de auto hange met 120 KM/uur,gr.Dr.Dre.![]()
uhm ja das nou precies waar bij mij het probleem ook ontstaat. een stukje er inleggen en dan met je punt tang het ringetje ietwat indrukken zodat i er in valt. Althans dat zou het moeten doen maar in 1 keer is mij ook nog nooit gelukt. Blijft gewoon even proberen met beleid want ze kunnen wel stuk als ze al niet door mijn schuur vliegen...Jep, tangetje werkte. Alleen nu de nieuwe erin zetten... Dit lukt me ook weer niet :lol:
Is hier misschien een bepaald trucje voor? Want ik heb er maar 2, en wil ze niet beschadigen...
hahaha hoe herkenbaarIk had zo'n ringetje net ook al in m'n haar zitten.. Kon hem niet meer vinden :lol: