Y
Yorick
Guest
haha nou ja aan de andere kant vond ik het ook wel wat hebben zo'n cruise control op m'n zender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Barfly zei:is amper 5 min werk... deze morgend al geklaard se, en effectief geen blokkage of hangende gas meer. SUPERTIP!
hoe harder je de ver op de stang zet, hoe beter en verder de vlinder ook wordt teruggeduwd.
Dan zit er zand/stof tussen de as van je gasklep. Daar zijn een paar oplossingen voor:Barfly zei:gisteren terug problemen gehad met het niet geheel terug komen van de gasstang, bleef dus in neutraal op hogere toeren rijden. dit heb ik enkel voor als ik in los zand rij. vraag mij af hoe dit euvel op te lossen is. de vlinder blijft op 2mm van de schroef vast steken.
Sleurhutje zei:Dan zit er zand/stof tussen de as van je gasklep. Daar zijn een paar oplossingen voor:
- Veertje aan de kant van de stationairschroef een slag extra geven zodat deze strakker terugtrekt (let op, mogelijk heb je een sterkere gas/remservo nodig);
- Siliconen stofhoesje op de as knutselen om zo het stof buiten te houden;
- Regelmatig schoonspuiten met remmenreiniger (hoewel het stof ook in de carb tussen de as komt :evil. Dus gewoon regelmatig je carb even demonteren en de as(jes) eruit halen en schoonmaken. Desnoods even opnieuw glad maken omdat het zand de as ruw maakt.
Rienk Jan zei:Sleur, Barfly: Ik las zo dat de Dominator alles kapot trekt, als je het vervangt door HD dan nog? En Barfly, heb jij ook dan ook al wat kapot getrokken met die dominator? (even aan de verschillende rijstijlen denken :wink: )
Henry zei:dit weekend weer ? :-D
Of heb je alles 100% voor dit weekend? ;-)
Niet rijden, wel kijken en foto's maken...keone zei:Hey guys. Wie van jullie gaan er allemaal naar de Baja Cup?
moet je hier toegang voor betalen? en waar is het want er staat aleen dat het in blaricum is.keone zei:Hey guys. Wie van jullie gaan er allemaal naar de Baja Cup?
Leuk Mari. Kun je mijn helper zijnMari zei:Niet rijden, wel kijken en foto's maken...keone zei:Hey guys. Wie van jullie gaan er allemaal naar de Baja Cup?
Nee toegang is gratis Bas zelfs meedoen is gratis. Ik zal later vandaag even een routebeschrijving plaatsen hiermoet je hier toegang voor betalen? en waar is het want er staat aleen dat het in blaricum is.
deamonchild zei:Hallo mensen ik zal me even voorstellen : ik ben michael en ik zit voornamelijk in het meeting gedeelte van dit forum op de zaandam rijders pagina maar bij deze eens in het ECHTE baja rijders topic.
Vandaag even bij RCfun geweest en een mooie tuning pipe van HPI gehaald maar MAN MAN MAN wat een verschil met een std pijp is dat NIET normaal is dat zeg hij heeft HEEL even een dipje van een kleine seconden en dan breekt de hel los ( geen afstel probeel trouwens ) dan gaat ie als een beest de baan over en vind je hem terug in de slootnouja morgen weer poetsen en alle veertjes plus carb schoonmaken enzo WANT daarna sloeg hij ophol van waarschijnlijk het zand tussen de veertjes haha.
ik rijd trouwens ook mee met de BAJA cup en heb vandaag bij RCFUN al kennis gemaakt met heliedje![]()
groetjes M