Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hou het maar op het weer, wij hadden er ook allemaal last van. Het zal wel aan de combinatie temperatuur/vochtigheid liggen.
Heeft iemand een idee hoeveel speling er moet zitten tussen vliegwiel en bobine?
Ik vind de ruimte aan de ruime kant of moet dit juist vanwege vuil / zand wat er tussen door moet kunnen?
Volg de onderliggende discussie`s maar eens,als je dan nog vragen hebt,hoor ik het nog wel,je eerste bericht is dit,dus je hebt nog veel in te halen..Een paar vragen:
Wat is het verschil tussen een baja rtr en een ss, weet dat de een gebouwd is en de ander niet. Maar zit er ook ook verschil in kwaliteit van de onderdelen?
Koop ik een baja rtr, wat zijn dan broodnodige hop ups die ik zeker kopen moet voor ik rijden ga?
Dank maar weer,
. .koop dan een ss ,door het bouwen leer je hem goed kennen, plus zitten er wat sterkere parts op zoals dikkere schokkers ,cups, div, aandrijflijn en tuned pipe (uitlaat) en is het alu in oranje ipv paars ,de kap kun je naar eigen smaak spuiten . verder zit er wel een stuurservo bij ( metal gears) ,maar tel er maar een paar 100 E bij op voor het versterken van de baja ,dit moet ook bij de rtr 5b , mvg marcelEen paar vragen:
Wat is het verschil tussen een baja rtr en een ss, weet dat de een gebouwd is en de ander niet. Maar zit er ook ook verschil in kwaliteit van de onderdelen?
Koop ik een baja rtr, wat zijn dan broodnodige hop ups die ik zeker kopen moet voor ik rijden ga?
Dank maar weer,
Een paar vragen:
Dank maar weer,
Voordeel of nadeel?heb ook gelezen daat die snel slijten(Ian& Biqscale Bart)..Veren heb ik ook gelezen,dat het niet een enorme verbetering is,+ nog,dat Oranje is een bar slechte kleur is..(qwa voetbal zowiezo dan ;-) )De baja ss heeft ook standaard een 26cc blokje
De Elcon is wat lastiger om eraf te halen:Kunnen jullie vertellen hou ik een elcon koppeling er weer af krijg zonder iets te mollen? En ik heb een nieuw blokje maar valt mij op dat ik hem stationaire bijna helemaal in moet draaien om hem lopende te houden. Wordt met draaien aan de sproeiers alleen maar erger. Iemand enig idee, valse lucht ofzo?? Heb er een wt 813 op en is helemaal schoon gemaakt.