Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met dank aan de uitvoerende leden, kan ik melden dat de bereikbaarheid van het veld weer in orde is, door het walsen zijn de hobbels ook uit het veld.
Gisteren heerlijk kunnen vliegen. Ook vandaag mag er activiteit op het veld verwacht worden.
Modelvliegclub Valleivliegers groeit gestaag, op het veld is bijna dagelijks activiteit (uitgezonderd de zondag).
We denken na over het organiseren van Knuffelvliegen. Zijn er ervaringen met Knuffelvliegen met elektro aandrijving?
Probleempunt is nog dat we daarvoor tijdelijk moeten uitwijken naar een ander veld, ons veld is door locatie en smalle doodlopende toegangsweg niet geschikt als evenementen terrein.
De eerste vluchten van dit seizoen zijn al weer gemaakt.
Tijdens de ALV, gisteravond, zijn in gezellige sfeer de plannen voor het komende jaar ook weer vastgesteld.
Eén van de punten op de planning van Modelvliegclub Valleivliegers is het medewerking verlenen aan het knuffelvliegen tijdens de open dag van Veehouderij en Zorgboerderij Groot Kootwijk. Deze dag zal 6 juni 2015 gehouden worden.
Hiervoor komen we graag in contact met elektro vliegers die hieraan willen meewerken.
Hey Teus wanneer willen jullie dat doen?
Ik zou dat echt leuk vinden om mee te doen.
Je moet dan leuke brevetten maken.
Als de piloot die dan teken vinden kinderen dat helemaal geweldig.
Als er dan nog iemand van ieder kind bij het vliegtuig een foto maakt en online zet is het helemaal af.
Hier de uitnodiging, zoals hij bij de lagere scholen in Barneveld uitgedeeld is.
We zullen die dag hoogst waarschijnlijk ons veld gebruiken, het land dichter bij de boerderij is vorig week gemaaid en is niet mooi glad.
Het gras zal dan wel te lang zijn om te starten en landen. De bezoekers moeten dan verder lopen.
Tussen 9:00 en 9:30 uur op het veld aankomen lijkt me dan wel een goed plan, later aanhaken is natuurlijk ook mogelijk.
Uitbreiding van het aantal vliegers is nog welkom, maar vermoedelijk niet noodzakelijk.
Als er nog Electro vliegers zijn die dit willen meemaken, ..........
Teus als ik het goed begrijp moet ik naar ,van Amerongenweg 13, rijden?
Als de wind uit het noorden komt heb je zeker last van turbulentie?
Als er een harde wind over bomen komt haak ik namelijk af, heb daardoor al twee keer schade gevlogen, nu zal het niet snel noorden zijn verwacht ik.
Zijn er nog andere obstakels?
Wanneer laat je het weten of het definitief doorgaat of niet, vanwege het weer?
Het kan namelijk nog alle kanten op.