Barneveld en omgeving

Op Facebook staan alle foto's, in hoger kwaliteit. Hier heb ik de foto's, die bijna het zelfde waren, weggelaten.
Het is zeker nagenieten, ook namens de organisatie van de open dag iedereen hartelijk dank voor de medewerking.

Hallo mensen van de Valleivliegers,

Ik ben nieuw in modelvliegland.
Zijn er nog mensen die morgen hopen te gaan vliegen?
Ik zou graag een kijkje willen nemen op jullie club.
Aangezien ik vakantie heb heb ik alle tijd om effe lekker te prutsen .

Graag jullie reactie!

Groeten Arnold

Het is een leuk veld met gezellige mensen.
Ben er zelf een paar keer geweest en erg genoten.
Omdat ik niet in de buurt woon of er lid ben weet ik niet of er morgen ook mensen zijn.
Maar de keren dat ik was waren best fanatiek. [emoji106]

Met mijn smartphone verstuurd

In de vakantie wordt er heel regelmatig gevlogen. Als een bericht naar Teus of mij stuurt is er vaak wel iets te regelen. De club heeft een groepsapp maar die is alleen voor clubleden.

Verstuurd met mijn telefoon.

Ha Bertus, leuk dat je onze Club en ons veld zo positief waardeert. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Vakantie voorbij, dat betekent ook gelijk dat het 's avonds om half negen al donker begint te worden. De vliegavonden worden nu snel korter, helaas.

Weinig wind, uit oostelijke richting, rond de middag mogelijk een drupje regen verder zonnige perioden. We hebben er zin in!

Er is gerekend op slepen van een zwever, helaas moet hij afhaken, als er iemand is die zich wil laten slepen, WELKOM!

Zaterdag 3 juni 2017 is het weer knuffelvliegen. Gastvliegers met elektrisch aangedreven vliegtuigen zijn welkom. Graag melden bij Teus Brand. 06-29373679

He Oldy, bedankt voor de hulp. Mijn inlog is nu ook weer in orde, weet niet wat er aan de hand was. Hulp van mensen met brandstof kisten is ook welkom.

b9a216046d1083ea3c2ba04224fce77c.jpg
2804d72b31f6cd78826534b770ba0b31.jpg
caabbcded90f1bce834196ed8fefe98b.jpg
6b1b4b9c794ce132fc0980c74e8a6d1c.jpg
92e594d2589e93579a21affd740be94a.jpg

Het was zaterdag heel gezellig. Ook de bezoekers genoten. Iedereen die meegewerkt heeft wordt hartelijk bedankt.

Maar Arnold ,iedereen genoot toch en mooi weer.
En als afsluiting had Teus {brand-vlieg} een lekkere bbq geregeld.

Andere keren telden we de overgeschoten brevetten, dan hadden we een idee over het aantal uitgegeven brevetten. Even een kleine aanvulling, de BBQ is bedoeld als Club activiteit, door omstandigheden werd het nu ook nog afsluiting van het Knuffel vliegen.

Back