Barstje in rotor blad

Vervangen ?

• Een barstje meer of minder ... maakt niets uit !

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    329
Dit moet je dus echt niet doen zoals boven ook al aangegeven.

Op mijn safety pagina staat helemaal onderaan een filmpje van een heli die tijdens het hovren zijn blad verliest. Als je dat even bekijkt, dan snap je denk ik weer dat je een heli met respect moet behandelelen.

een kleinere bout erin en je hoeft je geen zorgen te maken OF het misschien misgaat, want dan gaat het ZEKER mis.

Dit meen je toch niet ? als het niet past laat het dan aub ! Je medepiloten zullen je eeuwig dankbaar zijn.

Rhelie zei:
Dit meen je toch niet ? als het niet past laat het dan aub ! Je medepiloten zullen je eeuwig dankbaar zijn.
Het was hem al duidelijk hoor :roll: Gaan we nu weer 3 pagina's volschreeuwen over veiligheid? werkt alleen maar averechts.

jvsjvs zei:
Dit moet je dus echt niet doen zoals boven ook al aangegeven.

Op mijn safety pagina staat helemaal onderaan een filmpje van een heli die tijdens het hovren zijn blad verliest. Als je dat even bekijkt, dan snap je denk ik weer dat je een heli met respect moet behandelelen.

dat heb ik dus ook mee gemaakt met mn buurman.. is geen leuk gevoel als je opeens een rotorblad langs je oren hoort suisen en in de muur van de clubhuis teregt komt. :? van de heli was overegens ook niks meer van over.

Satoer zei:
Rhelie zei:
Het was hem al duidelijk hoor :roll: Gaan we nu weer 3 pagina's volschreeuwen over veiligheid? werkt alleen maar averechts.

En 3 pagina`s over jouw platte zoom volschreeuwen zal de wereld verbeteren ? Ik ga voor veiligheid en probeer mijn kennis die ik in 18 jaar heb opgebouwd te delen, als dit averechts werkt kan dit in jouw voordeel zijn toch ?

Heren Heren

Enkel kalmte kan ons redden ...

natuurlijk ga ik die funkeys niet installeren ... er komen er een paar nieuwe op met de juiste bladroot voor de raptor.

Mijn posts waren er enkel om de verschillen eens te duiden ....

Y

Back