Beginners opgelet: Roto- en trekstartklasse op de Mach.

Kom ik thuis liggen er twee kaartjes voor Feyenoord-Ajax voor de play-offs.
Kan die kleine rakker nu niet meer teleurstellen.
Dus helaas moet ik afzeggen en zal dus ook zaterdag niet aanezig zijn.
Volgende keer hoop ik meer geluk te hebben, zodat ik wel kan komen.

Tja....

KOM OP jongens, er zijn nu iets van 3 inschrijvingen ofzo, en dat gaat niet genoeg zijn!....

Waar zijn die andere 38-3 = 35 man die op zeker mee zouden doen?.......

Daar was ik er een van.
Helaas had ik mijn zoontje beloofd naar Feyenoord - Ajax te gaan als ik kaartjes kon krijgen en dat is dus gelukt.
Jammer had er graag bij geweest, mijn karretje staat te trappelen in de koffer maar zal dus niet schitteren op het asfalt van de baan in Heemstede.
Volgende keer beter, als die er komt.

Ja kom op jongens, voeg de daad bij het woord en schrijf je in, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Laat zien wat je kan (uitdaging :D )

GR Gideon (wie van de drie? :wink: )

Nieuwe servo linkage t.b.v. mijn gas servo en carb. voor mijn T-15

Wat kan daaran kapot dan ????
Ik heb laatst nog het setje van mijn oude MRX2 gepakt om de Protech rijdend te maken, dat spul verslijt je niet.

De draai cab. loopt los.
Het deel welke daad werkelijk draait.
Hierdoor kan het gas open blijven staan. (nu al 2 maal voorgevallen)

En op de gas servo zit een servo saver met een metalen veer ertussen, altans die zat er tussen, nu niet meer.

Ik heb wel veren van mijn Savage maar die passen niet goed.
Meer kan ik er helaas ook niet van maken. Ik heb het spulletje nu eenmaal al besteld en ga het niet dubbel aanschaffen..

Waarschijnlijk ben ik er morgen! ik hoop morgen nog onderdelen van Vector binnen te krijgen dan kan ik daarmee ook nog ff rijden...

Stomme vraag misschien, maar hoe laat begint het feest?? :D .

Gr Gideon

Sterker nog, vandaag waren er zelfs al 2 kwalificaties... Alleen de trekstart heat ging niet door... Omdat er GEEN deelnemers waren.
Beetje jammer voor mij want ik was vandaag naar de baan gekomen om de trekstart mensen te helpen...
Hoe dan ook zijn er morgen nog 2 kwalificaties dus meedoen kan nog steeds...

Vandaag kon je al kwalificaties rijden tussen 2 en 3 geloof ik.

Morgen begint het om 9.00.
Je moet er dan zijn om je in te schrijven enzo en je kan dan nog even een tankmaatje zoeken.
Om 10.00 beginnen de eerste kwalificaties, denk dat de trekstarters als eerste moeten, want gaat altijd van de minst snelle naar de snelle.

Nee ik redde het niet moest nog veel doen... was te weinig tijd over om even langs te komen...

maar een tankmaatje? heb ik het zeker niet goed begrepen dacht dat het heats waren van max 5min?

Dat zou ik eigenlijk niet weten, kwalificaties zijn 5 min maar je hebt iemand nodig die je auto even bijtankt als je de warm up heb gereden.

maar het vinden van iemand is echt geen probleem, veel rijders vinden deze klasse een goed idee en als er maar 3 komen zijn er echt wel 3 te vinden die wil tanken.

kijke net ff op mach... finale is 10 min.

Back