Beginners opgelet: Roto- en trekstartklasse op de Mach.

hahaha ja ben zoiezo 3e :lol:
maar idd nog geen reden om af te blazen de laatste week komen er vast nog wel wat bij... 8)

RClipse zei:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=32989&postdays=0&postorder=asc&&start=0

even 20 pag. doorlezen en namen opschrijven... misschien kan en mod. zien wie die 38 mensen zijn? dat zou heel mooi zijn...

Haha, eerlijk gezegd heb ik dat al gedaan 2 dagen geleden..... :D

Maar als je het topic goed doorkijkt, dan komt het neer op een man of 7 die daar aan het discuseren waren.....
4 of 5 ervan heb ik een PB gestuurd, van de andere wist ik dat ze zouden komen.....

Vandaag heb ik 1 man gezien van dit forum "ready to run" heeft zijn rondjes gereden met zijn viper....
Ik moet zeggen dat hij best aardig rond ging, voor een eerste keer op een circuit, hij was tenminste niet te bang om gas te geven....
Ook waren er nog 2 andere, vader en zoon, die niets afwisten van deze klasse, dus mogelijk komen die ook....
Laten we hopen dat het wat wordt.........

Super john zei:
Tot nu toe hebben zich 3!rijders ingeschreven voor de trekstart klasse.
Kan het zijn dat er nog mensen hebben ingeschreven net even voordat je de trekstartklasse als optie hebt toegevoegd?
Die mogelijk een opmerking hebben geplaatst?...
Super john zei:
En waar blijven al die andere?zoals wel vaker mensen beloven mee te doen maar zodra het zover is dan haken ze af.
Ik weet niet of de rijders bekend zijn die maanden geleden gezegt hadden dat ze mee zouden doen,je zou je een mailtje of pm moeten sturen.
Ik heb al eerder aangegeven, dat er een HEEL groot verschil zit tussen thuis achter je PC op een knopje te drukken dat je meedoet, en daadwerkelijk meedoen.......

M7H zei:
RClipse zei:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=32989&postdays=0&postorder=asc&&start=0

even 20 pag. doorlezen en namen opschrijven... misschien kan en mod. zien wie die 38 mensen zijn? dat zou heel mooi zijn...

Haha, eerlijk gezegd heb ik dat al gedaan 2 dagen geleden..... :D

Maar als je het topic goed doorkijkt, dan komt het neer op een man of 7 die daar aan het discuseren waren.....
4 of 5 ervan heb ik een PB gestuurd, van de andere wist ik dat ze zouden komen.....

Vandaag heb ik 1 man gezien van dit forum "ready to run" heeft zijn rondjes gereden met zijn viper....
Ik moet zeggen dat hij best aardig rond ging, voor een eerste keer op een circuit, hij was tenminste niet te bang om gas te geven....
Ook waren er nog 2 andere, vader en zoon, die niets afwisten van deze klasse, dus mogelijk komen die ook....
Laten we hopen dat het wat wordt.........

Super john zei:
Tot nu toe hebben zich 3!rijders ingeschreven voor de trekstart klasse.
Kan het zijn dat er nog mensen hebben ingeschreven net even voordat je de trekstartklasse als optie hebt toegevoegd?
Die mogelijk een opmerking hebben geplaatst?...
Super john zei:
En waar blijven al die andere?zoals wel vaker mensen beloven mee te doen maar zodra het zover is dan haken ze af.
Ik weet niet of de rijders bekend zijn die maanden geleden gezegt hadden dat ze mee zouden doen,je zou je een mailtje of pm moeten sturen.
Ik heb al eerder aangegeven, dat er een HEEL groot verschil zit tussen thuis achter je PC op een knopje te drukken dat je meedoet, en daadwerkelijk meedoen.......

Ik heb ze ook doorgescrolt en het komt idd op een 7man aan die daar discuseren...

Gideon een talentje!? das goed om te horen keep up the good work Gideon! ;)

Ik heb mij aangemeld voordat die optie er bij zat...

ik ga ook mee doen :P alleen nog ff hope dat me onderdele optijd binne zijn en dat ik legale kristallen kan regele 8-)

Ik zou graag mee willen doen, alleen kan niet op 23 April.
De volgende op 11 juni doe ik zeker mee....

gr,
Peter

@M7H, ik had je pb inderdaad gehad.
Maar ik doe niet mee omdat ik al wat meer circuitervaring heb dan toegestaan.

Verder heb ik hier nog wel een HPI rs4 evo3 staan, dus ik kan zo meedoen....

masterwebber zei:
@M7H, ik had je pb inderdaad gehad.
Maar ik doe niet mee omdat ik al wat meer circuitervaring heb dan toegestaan.

Verder heb ik hier nog wel een HPI rs4 evo3 staan, dus ik kan zo meedoen....

Als je geen lid bent van een club en je hebt een auto met trekstarter dan mag je gewoon meedoen,dus ....inschrijven maar.

kyoshodriver-->Bartje zei:
De promotie is erg laat op gang gekomen en daardoor valt het aantal deelnemers tegen. Maar dat is nog geen reden om het af te blazen. De meeste inschrijvingen komen over het algemeen ook in de laatste week. Ik hoop er zelf op dat er genoeg deelnemers zullen zijn om de wedstrijd nog een keer te kunnen doen. We hebben dan veel meer tijd om deelnemers te trekken.
En als je maar met zijn drieën bent heb je veel meer kans op die beker ;)

Greetz.

Bartje.

Ik heb al eens eerder aangeboden om een stukje te publiseren op mijn site, die door veel parking-coureurs wordt bezocht. Als jullie nou een leuk stukkie met foto's en reevante informatie mailen, dan publiseer ik dat op mijn site, en misschien krijg je dan wat meer inschrijvingen...

als het nouw een keer op een zaterdag is.
en ik heb me nieuwe auto.
dan ben ik ook van de partij ;)

ik heb zelf ook nog nooit op een baan gereden.

M7H schreef:

:oops: Bedankt voor het compliment!! Vond het ook erg leuk heb niet al te veel gereden maar toch wel een ideetje gekregen hoe het is... ik moet zeggen dat om te beginnen ik wel een beetje bang was dat ik andere lastig zou vallen.

RClipse schreef
Gideon een talentje!? das goed om te horen keep up the good work Gideon!
Nou talentje wil ikmezelf niet noemen, maar het ging wel leuk zo! Heb al zin in volgende week!!!

M7H bedankt voor de tips en het goede voorbeeld hoe je over de baan moet vliegen, jeetje wat ben jij snel :D

p.s. ik vloog ook maar dan op de verkeerde manier :lol:

Ow ja ik wil nog wel meer mensen daar in heemstede bedanken voor de goede tips en hulp, wat een geweldige sfeer op zo'n club. :)

GR Gideon

Bart_Banaan zei:
kyoshodriver-->Bartje zei:
De promotie is erg laat op gang gekomen en daardoor valt het aantal deelnemers tegen. Maar dat is nog geen reden om het af te blazen. De meeste inschrijvingen komen over het algemeen ook in de laatste week. Ik hoop er zelf op dat er genoeg deelnemers zullen zijn om de wedstrijd nog een keer te kunnen doen. We hebben dan veel meer tijd om deelnemers te trekken.
En als je maar met zijn drieën bent heb je veel meer kans op die beker ;)

Greetz.

Bartje.

Ik heb al eens eerder aangeboden om een stukje te publiseren op mijn site, die door veel parking-coureurs wordt bezocht. Als jullie nou een leuk stukkie met foto's en reevante informatie mailen, dan publiseer ik dat op mijn site, en misschien krijg je dan wat meer inschrijvingen...

Voldoet die pdf poster die we ook op de mach site hebben staan? Dan converteer ik die naar Jpg en dan is het heel makkelijk voor je want dan hoef je maar één plaatje op je site te zetten.

Greetz.

Bartje.

Ready to Run zei:
M7H bedankt voor de tips en het goede voorbeeld hoe je over de baan moet vliegen, jeetje wat ben jij snel :D

graag gedaan, en ach met een snelle auto en een beetje oefenen kan jij dat ook op een gegeven moment...
En ze waren er niet gisteren, maar er zijn er zat die nog rapper in de rondte gaan.... :mrgreen:

Ik denk zeker dat als er een volgende wedstrijd wordt georganiseerd buiten de Kyoshowedstrijden om er meer deelnemers zullen zijn.
Ik(en meerdere van de Kyoshocuprijders)willen zeker wel meedoen.Ik heb het dan over de standaardrijders.
Dus bij weinig animo niet meteen opgegeven graag.
Deze mogelijkheid is er weinig en het is jammer als een goed initiatief ten onder gaat.
Gr.Jos

jos r zei:
Ik denk zeker dat als er een volgende wedstrijd wordt georganiseerd buiten de Kyoshowedstrijden om er meer deelnemers zullen zijn.

Ik zal dit zeker ventileren richting de club, want inderdaad dan kunnen er meer meedoen.....
Hopelijk is het druk genoeg de 1e race, zo niet, dan zal ik pleiten bij het bestuur voor nog een 2e......

Is er voor zondag nog tijd om eens te rijden op het circuit.
Gaan er bijvoorbeeld zaterdag nog iemand rijden, die ook in de trekstartklasse gaat rijden zondag.
En denk niet dat het de bedoeling is dat ik zodanig zonder enige circuitervaring de baan onveilig kom maken met mijn bolide.

Zware Jongen zei:
Is er voor zondag nog tijd om eens te rijden op het circuit.
Gaan er bijvoorbeeld zaterdag nog iemand rijden, die ook in de trekstartklasse gaat rijden zondag.
En denk niet dat het de bedoeling is dat ik zodanig zonder enige circuitervaring de baan onveilig kom maken met mijn bolide.

Zaterdag ben ik op de baan om de trekstart mensen te helpen. En het is dus inderdaad wel zo handig om zaterdag al even te rijden zodat je je auto eventueel nog iets kunt aanpassen zodat deze naar je zin is.

Greetz.

Bartje.

Vanaf hoe laat?
Ik moet namelijk in de ochtend met mijn rakker naar voetbal.
Rond twaalven lijkt me een leuk tijdstip en het moet dan wel droog zijn.

Back