Ik vond toch ook eerlijk gezegd dat de meeste jongens toch "onbevreesd" reden, en best het gas durfden open te trekken......
Duidelijk is het natuurlijk dat een autootje tussen de lijnen houden op een circuit heel wat anders is als op een parkeerterrein waar geen lijnen zijn (of hele brede :wink
Ik hoop dat het een geslaagde dag was voor de "trekstarters" en dat ze zeker de volgende race er weer bij zijn......
Wat wel een idee zou kunnen zijn is als er iets meer hulp zou zijn, en dan doel ik op het starten van een heat/finale, want een paar seconden stilstaan zonder dat je gas kan geven, daar slaan motoren van af.....
Mogelijk kunnen jullie misschien iemand meenemen van huis, of anders even brutaal genoeg zijn en het andere clubleden vragen.......
Nu is het een feit dat deze mensen vaak ook bezig zijn "met hun eigen ding" dus het kan lastig zijn, maar moet toch een oplossing voor te verzinnen zijn.......
Een argument wat ik een heleboel posts terug las in het originele topic was:
"ik ga toch niet een hele dag aanwezig zijn om misschien maar iets van 30 minuten in totaal te kunnen rijden!"....
Klopt, 3x een kwalificatie van 5 minuten + een finale van 10-15 minuten is dat halve uur, maar heren rijders zeg eens eerlijk, die 5 minuten sturen tijdens een heat is wel ff 10x intensiever en leuker dan 30 minuten gassen op een grote asfaltplaat, of niet?