Binnenvaart tanker DORDRECHT 11

Vorige week gebruik gemaakt van het mooie weer om het trunkdek te spuiten en nu op een regenachtige dag de tankdeksels, draadbakken, roeiriemen en de mast gelakt.

20240719 01 Trunkdek antraciet.jpg

20240723 01.jpg

20240723 02.jpg

Groet, Jan.

Het "werfpersoneel" niet op vakantie Jan? Dacht dat ik je even bij St. Goar "zag", maar gewoonlijk ben je toch langer (onder)weg? Gr. Klaas.

Klaas, het werfpersoneel is 5 weken op vakantie geweest maar moest, ivm afspraken die al langer vast stonden, weer naar huis. Door de temperatuur in de hobbykamer op zolder doe ik 's zomers weinig maar buiten een beetje verven lukt wel.

Groet, Jan.

Schitterend Jan! Net echt, met die golf voor de kop en de kuil ernaast. Mooi om je model zo te zien varen. En mocht Bert ook nog een eindje sturen van je? Gr. Klaas.

Schitterend Jan! Net echt, met die golf voor de kop en de kuil ernaast. Mooi om je model zo te zien varen. En mocht Bert ook nog een eindje sturen van je? Gr. Klaas.
Dankjewel Marc en Klaas. Bert had wel mogen varen maar het is niet gebeurd. Na het varen zei hij: ik zou hem maar gauw opbergen in een glazen vitrine en er niet meer mee varen.

Back