Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie ze in Tapatalk ook nietIk zie de foto's niet.. Ik gebruik de app van modelbouwforum.. Weet iemand of ik daar wat aan kan doen?
Leuk je even gesproken te hebben in Ede Charlotte!
Wat ik dan doe in de app is het volgende:Ik zie de foto's niet.. Ik gebruik de app van modelbouwforum.. Weet iemand of ik daar wat aan kan doen?
......
Aha. Bedankt voor de tip. Alleen wordt bij mij het bericht opnieuw in de app geopend. Zal wel een instelling zijn. De link kopiëren en plakken in de browser werkt wel. Bedankt!Wat ik dan doe in de app is het volgende:
Klik op het berichtje zodat deze kleurt.
Klik dan rechtsboven op de 3 puntjes.
Kies dan in het menu voor "open in browser" dan kan je ze wel zien.
Groeten Roelof
Dank je Markioo, heb het blad binnen gekregen.
...en weer wat verder .....
...beugeltjes gemaakt om de nodules op hun plaats te houden...
...kentekenplaat houder met verlichting gemaakt van zwart pvc...
...voor de verlichting gebruik gemaakt van batterij gevoede kerstverlichting,daar zitten mooie kleine led's aan, met kleine draadjes...
...en dan ziet het er zo uit met het licht aan ...
..van lenzen uit de elektronica wereld worden de achterlichten gemaakt,om ze op te leuken ringen gedraaid van rvs buis...
...bodemplaat van zwart pvc....
...gaatjes geboord voor de led's, de twee rode lichten worden gecombineerd licht/remlicht.,lenzen op bodemplaat gelijmd met 2 k lijm...
...ledjes geplaatst...
...printje gemaakt voor de aansluitingen....
...gewoon licht....
...remlicht....
...achteruitrij licht en richting aanwijzer....
...bij Hobma deze positielichtjes gekocht, zijn ledjes in rubber gegoten,alleen de bevestiging is ook van rubber,dus dat ga ik veranderen...
...houders solderen...
...en gemonteerd op de achter bumper....
....totaal plaatje van de achterbumper....
...en een video van het geheel in werking...
Groetjes, Charlotte.![]()