Bouw Liebherr telescoopkraan LTM 11200-9.1 schaal 1:16

Alle Leuk aanklikkers bedankt voor de belangstelling voor het project.
Marc, Jan, FTF-je, Charlotte, Luchard, en Vandrees dank voor jullie leuke reactie en de mooie complimenten.
Vandrees ik zal dat toverstafje eens op mijn lijstje van Sinterklaas zetten zou zeker wel eens handig zijn voor de problemen waar je af en toe tegen aanloopt met het bouwen van dit model.;)

Hierbij nog een foto van de 1:1 cabine, ik zie nu dat er nog een dode hoek spiegel gemaakt moet worden.:)

terlinden11200_04.jpg

Wordt vervolgd

Groet Leo

Laatst bewerkt:
Beste volgers van dit project, het project is even stil gevallen vanwege persoonlijke omstandigheden.
Ik heb totaal onverwachts afscheid moeten nemen van mijn vrouw, en zal eerst dit verlies een plekje moeten geven voordat ik weer aan mijn kraanproject begin.
Groet Leo.

Laatst bewerkt:
Dat is schrikken Leo. Woorden ontbreken me om het onder woorden brengen. Heftig, en moeilijk veel sterkte in deze moeilijke en verdrietige periode om die door te komen.
Hartelijke groet Jan.

Laatst bewerkt:
Beste volgers van dit project, het project is even stil gevallen vanwege persoonlijke omstandigheden.
Ik heb totaal onverwachts afscheid moeten nemen van mijn vrouw , en zal eerst dit verlies een plekje moeten geven voordat ik weer aan mijn kraanproject begin.
Groet Leo.
Dat is een heel heftige gebeurtenis, Leo. Mijn medeleven en condoleances. Sterkte de komende tijd.
Gr. Peter

Heftig Leo, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd, en neem de tijd voor je zelf. Modelbouw komt later wel weer wanneer je er aan toe bent.

Dat is heftig nieuws Leo,
Gecondoleerd met dit vreselijke verlies en heel veel kracht en sterkte toe gewenst in deze moeilijke tijd voor jou en je familie.

Dat komt wel binnen, Eerst even aan jezelf denken en alles een plaats geven, hobby zal wel wachten tot je er klaar voor bent.
Innige deelneming en veel sterkte toegewenst .

Wow! Dat is even een bericht wat je hier laat vallen… maar neem je tijd om dit verlies te verwerken. Sterkte aan jou en je familie Leo!

Beste Leo,

Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd om dit grote verlies een plekje te geven.

En als je hart zegt dat je met je hobby verder wil, ga dit lekker doen en laat de foto's en het posten lekker achterwegen. Neem je tijd en kies voor jezelf.

Dit forum komt later wel weer. Er zijn belangrijkere zaken.

Nogmaals heel veel sterkte!

Back