Gisteravond zouden we op bezoek gaan bij onze nieuwe buren. Maar ik voelde me niet helemaal lekker, dus voor de zekerheid toch maar even een smelttest. Al binnen 90 seconden positief. Vandaag bij de GGD langs voor een officiële test. Maar ik zit dus minstens 5 dagen in quarantaine.
Afgelopen vrijdag ben ik met een vriend op en neer naar Birmingham geweest. Naar de Practical Car & restoration show geweest.
https://www.necrestorationshow.com
Een van de leukste klassieker shows! Iedereen is aan het sleutelen en er zijn voornamelijk te betalen en normale oude auto’s/klassiekers. Dus geen Ferrari’s of Bugatti’s van vele miljoenen. Dit was voor ons de vierde of de vijfde keer. Ideaal, met de KLM, het beursgebouw is op 15 minuten loopafstand van het vliegveld. Op vrijdag werden vrijwel alle COVID regelingen in de UK al losgelaten. Maar om s’avond terug te mogen in Nederland had je je QR code nodig (uiteraard), maar ook een PCR test. Dus die hebben we donderdagochtend gehaald. Die was nog negatief.
Ik denk dat ik het op de beurs heb opgelopen. Veel mensen, niemand meer een masker. Voorlopig valt het mee, voel verkouden en een beetje moe. Mijn vriend heeft (nog?) nergens last van. Heeft al twee keer getest.
Dus maar rustig aan. Dus even niet aan oude auto’s sleutelen, dat vergt altijd nogal wat kracht en 80 keer op een dag onder een auto kruipen en er weer ondervandaal kruipen gaat op mijn leeftijd sowieso niet meer zo vanzelf sprekend.
We zijn ontzettend gelukkig dat we een groot huis hebben en een grote tuin met mijn hobby garage. Dus ik kan me wel vermaken. Beetje onkruid in de tuin aangepakt, wat spulletjes opgeruimd en gesorteerd in mijn garage en weer (eindelijk!) verder met mijn motortje!!
Een paar weken geleden was ik bij HBM. Daar was deze stelling voor Euro 10 afgeprijsd. Gelijk mee genomen. Handig om bij mijn freesmachine erbij te hebben.
Op marktplaats vorige week nog twee metalen kastjes gekocht. Dezelfde Ikea kast als diegene die een tijdje geleden had gekocht. Maar zo te zien wel van drie generaties, Ze zijn net allemaal iets anders en de laatste is het beste qua constructie. Verder inrichten en spulletje sorteren de komende dagen
Verder gegaan met het freeswerk aan de steun voor de stoterstangen.
Eenvoudig klusje, recht aan toe. Nu nog even de sleuven erin maken en de diverse gaten/draad.