Volgens mij mist het krammetje nog Hein, maar het pennetje zie ik alwelMaarrreeee, waar is nou je sleephaak?? ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij mist het krammetje nog Hein, maar het pennetje zie ik alwelMaarrreeee, waar is nou je sleephaak?? ...
Dat is vandaag gelukt! We kijkn als club en persoonlijk terug op een super geslaagde dag!Enjoy . En hou hem heel .ik vind hem gaaf .
We kijkn als club en persoonlijk terug op een super geslaagde dag!
Wát een fijne vlieger!
Ik raad je aan om een wat vlakkere sleepvlucht aan te leren.Dan zal je zien dat er grotere zwevers omhoog gebracht kunnen worden. Een grotere motor kan altijd nog, maar een vlakkere sleepvlucht maakt het ook wat meer schaal……- toch een dikkere motor erop! Deze heeft echt niet genoeg power voor dat de kist aankan qua sleep. Kan veel meer aan!
Exact . Hetgene wat ik doe is hoe de hoek ook is in stijgen . De zwever staat gezien in rechte lijn of gelijk met mijn toestel of er iets boven . Gaat de zwever hoger of loopt hij in ,sterker klimmen . Zakt hij weg klimhoek verminderen .Ik raad je aan om een wat vlakkere sleepvlucht aan te leren.Dan zal je zien dat er grotere zwevers omhoog gebracht kunnen worden. Een grotere motor kan altijd nog, maar een vlakkere sleepvlucht maakt het ook wat meer schaal……
En het is ook nog eens veel prettiger voor diegene die gesleept wordt.Ik raad je aan om een wat vlakkere sleepvlucht aan te leren.Dan zal je zien dat er grotere zwevers omhoog gebracht kunnen worden. Een grotere motor kan altijd nog, maar een vlakkere sleepvlucht maakt het ook wat meer schaal……