Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

@ blue bird

ik zal er over na denken ^^
de 1 mei zal men Jet Ranger voor de 1ste maal mee ten velde trekken
en te zien zijn op de meeting te meerhout (nog niet vliegend)

greets en tot snel

BELGIAN HELI DAYS in EDINGEN/ENGHIEN

nieuwsflash01jpg.jpg

nieuwsflash02jpg.jpg

nieuwsflash03jpg.jpg

nieuwsflash04jpg.jpg

nieuwsflash05jpg.jpg

nieuwsflash06jpg.jpg

nieuwsflash07jpg.jpg

affichebelgianhelidaysv.jpg

Laatst bewerkt:
Hei den Nick ,

Ja het was een prachtige dag ... nogmaals merci en een dikke pluim voor den Bert ..
Er was veel volk , veel heli's , amai , chic chic , en prachtig gevlogen door de piloten ..

Het was eens tof om iedereen eens LIVE te ontmoeten , en het zal zeker niet de laatste keer zijn ...

idd het bouwen ligt een klein beetje stil , dit door het mooie weer , maar we zullen doorgaan en de nodige prentjes en foto's blijven posten ...
Chic he die 2 COBRA's bij elkaar .... ;-)

Eigenlijk is iedereen vrij goed bezig aan zijn project .... dus da belooft ...

Nick , see you next time at SAALE VALLEY , Germany ...

Grtz

Ronny

Laatst bewerkt:
Dat kan ik alleen maar bevestigen, het was een mooie dag! super om iedereen eens bij mekaar te krijgen, dat werkt inspirerend..

Tot de volgende !

Hei de mannen ,

Prachtige fotos , mooi mooi ,

Ik had zeer graag willen komen .... MAAR ..... helaas ..... ik zit midden in een MEGA verhuis party en als de plicht roept stopt de hobby even .... meer daarover in mijn eigen draadje binnenkort ....

Ik zou zeggen doe zo verder allemaal en TIGER , wat een heli man .... en die TURBINE ... oleeeee ....

Grtz

Ronny

RBRCH zei:
Hey Nick, welk mechaniek komt er in?

Als gevolg van de beslissing om toch niet te kiezen voor een benzine, maar voor een elektro-motorisatie wordt de benzinemekaniek vervangen door Vario's elektromekaniek 1002/82. Over de opbouw van deze mekaniek lees je hier over enkele maanden meer.

Heligroeten,

Nick

Back