D
Danny van Dijk
Guest
---
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb plankklemen besteld in Engeland je kunt ze ook in Nederland bestellen maar dan zijn ze iets duurder hier is de engelse link MISKIN MODELS - HOME AND CONTACT kijk dan onder kopje planking clamps
De rode klemtje (2,50 bak van de Karwei) houden in dit geval de plakdelen in lijn met elkaar. De huidplanken zijn ook wel 125cm lang en de afstand tussen de spanten is 2x zo breed als de Hachette.
DannyD
Ik heb plankklemen besteld in Engeland je kunt ze ook in Nederland bestellen maar dan zijn ze iets duurder hier is de engelse link MISKIN MODELS - HOME AND CONTACT kijk dan onder kopje planking clamps
waar kan je ze in nederland krygen die klemmen.
Hallo Bismarckbouwers,
Bij deze wil ik me voorstellen, Ik ben Kois, en een onervaren modelbouwer die met de Hachette Bismarck begonnen is. Met veel plezier de eerste 7 delen in elkaar gezet, mede door het lezen vandit forum. Denken jullie dat het mogelijk is om de Hachette inbouwset te nemen en met een derde as en schroef, die dan niet werkt, hem op schaal kan bouwen?
Bij de volgende link Hobby en Modelbouw. Dan zoeken naar klemmenset nummer
HM72.168. Daar kun je ze ook bestellen voor € 23,50 per 10 stuksuppydogeyes:. Ik had ze in Engeland besteld (2 setjes, 20 stuks dus) voor € 27,50
inclusief verzendkosten. Lijkt me dan wel even waard om dan aan de andere kant te gaan bestellen. Betalen kun je met paypal.
Succes.
Tijsie,
gewoon zoeken op klemmenset.
vooruit, ik zal je betere hint geven, zoek naar hm72.168 en presto
Deze zijn van aluminium, en die uit Engeland van plastic
greetz Paul
BTW BAMA100904, had je nog wat aan de foto ??
"als je op dat forum rondkijkt zie je echt veel tips, meer dan ik er hier kan geven.
ik heb die markus even een berichtje gestuurd dat ie binnenkort een aantal bestellingen kan verwachten uit nederland...
voor iedereen die de 3-motor setup van markus wil gebruiken, denk eraan dat je bij deel 8 een onderdeel krijgt wat aangepast moet worden ( een deel van de kiel), en dat het het makkelijkst is om rond deel 8 de setup in te bouwen, omdat dan de romp nog redelijk open is..."