Bouwverslag 1:200 Bismarck

Deze week lag deel 5 in onze dagbladwinkel van de BS.

Na deel 2 heb ik een ABO genomen, dus werd het tijd om eens Hachette te bellen.
Blijken er problemen te zijn in Frankrijk.
Deel 3 zou ik blijkbaar pas midden april ontvangen :confused:

Karel

ik heb deel 27 gekocht ,heb nu 1t/m 27.

ik gebruik bison topspeed d2.

oceanic ik heb een scanner.

ik ben nu ook met myn derde boot bezig de AMERICO VESPUCCI. scale 1:100

ben ook bezig met de titanic .

Laatst bewerkt:
hallo

als je hier nu eens alles op een rijtje zet dan gaan er binnen een jaar of 4 wel erg veel boten op het water gaan komen
want iedereen is hier wel een aan boot of 2 ,3 bezig
maar of ze allemaal gaan afgewerkt worden blijft dan maar de vraag
ik ga nog wat schuren aan mijn duikboot vandaag
een werkje dat ik zolang mogelijk probeer uit te stellen

groetjes raf

wat ik ook niet mooi vind zijn de roeren,, zo groot.. kan iemand mij vertellen wat ik als alternatief kan gebruiken want deze roeren vind ik er niet op horen.

Hiervoor staat in dit draadje al een oplossing, zelfs nog op deze pagina geloof ik. Je kunt ook ipv. de grote roeren normale roeren monteren en dan je motoren op verschillende snelheden laten draaien in een bocht, mbv. een mixer.

ik krijg te veel info van verschillende mensen en die zeggen dat je geen 40mhz zender moet gebruiken

40Mhz is juist voor auto's en boten etc. 27Mhz zou ook kunnen. 35Mhz MAG in elk geval NIET, die band is wettelijk alleen voor vliegen bedoeld. 2.4Ghz en boten is niet zo'n denderende combinatie, dus 40Mhz is eigenlijk de enige juiste keuze..

Karel geen schrik het is nu eemaal zo voor ons belgen maar san krijgen we zoals alle abo's vier delen in een keer dus moeten we gedult oefenen ik wacht ook op deel 4.5.6 en 7 we moeten wachten maar als het er is zullen we goed moeten oppassen en alles indelen want dan duurt het weer vier weken voor dat het volgende er is.
En Gerard heb ik goed gelezen dat de assen maar 22.5 mm lang zijn dus ik dacht dat ze 22.5 cm waren kan zijn dat ik me vergist heb maar 22.5 mm vind ik wel wat kort

Laatst bewerkt door een moderator:
Karel geen schrik het is nu eemaal zo voor ons belgen maar san krijgen we zoals alle abo's vier delen in een keer dus moeten we gedult oefenen ik wacht ook op deel 4.5.6 en 7 we moeten wachten maar als het er is zullen we goed moeten oppassen en alles indelen want dan duurt het weer vier weken voor dat het volgende er is.
En Gerard heb ik goed gelezen dat de assen maar 22.5 mm lang zijn dus ik dacht dat ze 22.5 cm waren kan zijn dat ik me vergist heb maar 22.5 mm vind ik wel wat kort

Hi Christine
jehebt gelijk dat was een typ fout de assen zijn 22,5 cm lang maar ik heb er dan ook nog een kardan koppeling tussen zitten van graupner.

Laatst bewerkt door een moderator:
Re assen en RC

gerard de beer ;)

Ik heb alleen de assen gekocht en deze ook ingebouwd de rest komt wel als de boot bijna klaar is ik vind het onzin om nu al alles in te bouwen.
Van hachette koop ik dus niets omdat de zender niet geschikt is voor extra funktie,s zoals draaiende kanonnen

ik ga ook denk ik niet iets bewegends maken ik ben een beginer stel voor dat ik iets kapot maak maar ik doe het niet helemaal aleen

de titanic kwam uit in 2005.

en is hy niet te ingewikkeld voor je stefan.

ik zal het morgen doen oceanic

Laatst bewerkt:
Back