is dit niet wat tony Fleetscale Scale Model Ships
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat ik ook niet mooi vind zijn de roeren,, zo groot.. kan iemand mij vertellen wat ik als alternatief kan gebruiken want deze roeren vind ik er niet op horen.
ik krijg te veel info van verschillende mensen en die zeggen dat je geen 40mhz zender moet gebruiken
@Oceanic,
Je kan nog wel iets doen al is het niet veel, ik heb deel 28 en 29 wel alvast gemaakt.
ik heb deel 27 gekocht ,heb nu 1t/m 27.
ik gebruik bison topspeed d2.
oceanic ik heb een scanner.
ik ben nu ook met myn derde boot bezig de AMERICO VESPUCCI. scale 1:100
ben ook bezig met de titanic .
Karel geen schrik het is nu eemaal zo voor ons belgen maar san krijgen we zoals alle abo's vier delen in een keer dus moeten we gedult oefenen ik wacht ook op deel 4.5.6 en 7 we moeten wachten maar als het er is zullen we goed moeten oppassen en alles indelen want dan duurt het weer vier weken voor dat het volgende er is.
En Gerard heb ik goed gelezen dat de assen maar 22.5 mm lang zijn dus ik dacht dat ze 22.5 cm waren kan zijn dat ik me vergist heb maar 22.5 mm vind ik wel wat kort
heb je de aanbieding bestelt ???
gerard de beer![]()
ik ga ook denk ik niet iets bewegends maken ik ben een beginer stel voor dat ik iets kapot maak maar ik doe het niet helemaal aleen