Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo
als je een digitale multi meter hebt dan zit daar een ampere test meter op
zelfs die kleine van de aldi kan je reeds gebruiken
die moet er niet tussen blijven staan maar dient alleen maar om je motoren juist te zetten tijdens het bouwen
deze meter zet je tussen 1 draad van de accu en de motor de andere draad gaat recht steeks naar de motor
deze begint dan te draaien en de meter geeft het verbruik weer
nu is het zaak die motor te schuiven tot dat de meter het minste verbruik aan geeft
IK zelf laat dan een druppeltje seconden klever vallen tussen de spant en de motor om deze vast te zetten
wel de motor niet meer bewegen want anders staat hij niet meer juist
nadat de motor een beetje vast staat kan je dan de motor met de schroefjes echt vast zetten voor de rest van zijn leven
moet hij terug los dan gaat dat druppeltje klever echt niet een probleem zijn om hem terug los te krijgen
dit doe je met al de motoren die in het model zitten
wat de besturing betreft
kan je een mercedes in een ford garage kopen aan de prijs van een lada???
niet dus
conrad heeft zijn eigen merk maar verkoopt ook andere merken
maar door de enorme inkoop kan een model winkel de concurentie niet aan met deze winkel
je kan via de website bestellen of via telefoon en dan bezorgt conad dat bij u thuis (soms gratis (reclame in het oog houden))
hier de link naar nemo
Modelbootclub nemo
deze mensen zullen u inderdaad raadkunnen geven
voor andere clubs in belgie bezoek onze club website (hier ineens de link naar de contacten) contacteren
groetjes raf
ik heb deel 30.
gerard ik heb je een bericht gestuurd