Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb weer mijn album bij gewerkt
Christine,
Jij brengt extra hout aan in de romp. Je verhoogt hiermee ook het totaal gewicht. En dat kan ervoor zorgen dat je model te diep komt te liggen. Het is belangrijk om daar rekening mee te houden als je ermee gaat varen.
Extra ballast kan altijd. Gewicht eruit halen wordt moeilijker. Hangt ook af van de RC die je erin bouwt.
hallo raf zou je mij uit kunnen leggen wat ik moet doen om ook de reling te laten staan.. dus ook alleen een gedeelte los te laten voor het rc gedeelte.. gr tonyhallo Leo
als je deze foto bekijkt dan zie je ook dat er hout is bijgezet
![]()
en de bismarck kan zoals ik reeds daarvoor gepost heb wel wat verdragen
ik heb de raad aan christine gegeven en zij heeft (een heel wijs besluit)nog verder na gevraagd of het wel nodig zou zijn
en dat heeft ze door verschillende hout bouwers bevestigd bekomen
en als het model in zoverre klaar is dat het dek er op moet dan laat ik de foto's zien zoals ik het weer heb gedaan met de bovenbouw
niet heel mijn dek gaat open maar ik kan de bovenbouw er af nemen
om zo aan de RC componenten aan te geraken
hoe kleiner de opening hoeveel minder kans dat er door een golf water in de romp komt
en hoe meer hout je vast laat staan aan de zijkanten hoe minder je de reling gaat beschadigen bij het telkens weer openen van de boot om hem op te laden en aan /uit te zetten
bij mij blijft de reling namelijk staan en wordt niet met het dek er mee uitgenomen
de redings sloepen en de trappen aan de zijkant zijn reeds uitstekende delen genoeg die steeds weer beschadigen
groetjes raf
hey hey
Ik zit nou tegen het einde aan van de 1e beplanking. maar is het nu slim om de kiertjes en spleetjes te plamuren, of gewoon goed schuren en wachten op de 2e beplanking??
Mvg Bart
hallo iedereen
weet iemand wanneer we de voorkant gaan krijgen de neus om het maar zo tezeggen ?