G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben afgelopen dan eindelijk begonnen met bouwen en schiet al aardig op met de spanten. Nu vroeg ik mij af of het dek vlak is of dat de voor en achterkant 1 a 2 milimeter hoger zijn dan het middenschip?
Als je de kiel goed vlak gehouden heb kan je zien dat het hek en de boeg iets oplopen, je kan het eventueel nameten
hallo
wil je verlichting dan zou ik maar reeds beginnen plannen waar wat en hoe
want je kom er niet meer aan als je de opbouw in elkaar hebt zitten
als je op de schouw de scheinwerpers wilt laten werken plan dan maar alvast een buisje waar je de draden door kan voeren
ook de BB en SB verlichting kan je reeds plannen
en ik spreek uit hervaring want het was bij mij ook een hele klus om die draden voor de 4 scheinwerpers nog te trekken en mijn schouw is hol en die van jullie zit vol plankjes
groetjes raf
Ik ben afgelopen dan eindelijk begonnen met bouwen en schiet al aardig op met de spanten. Nu vroeg ik mij af of het dek vlak is of dat de voor en achterkant 1 a 2 milimeter hoger zijn dan het middenschip?
Als je de kiel goed vlak gehouden heb kan je zien dat het hek en de boeg iets oplopen, je kan het eventueel nameten
Dat had ik dus al geconstateerd en vroeg mij af of dat goed was. Nu kan ik weer met een gerust hart verder.
Verlichting in oorlogstijd? Ik meen ergens te hebben gelezen dat dat niet werd gevoerd.
Danny
Kan je die dan niet gewoon terug sturenHallo allemaal ik heb een klein probleem het is zo ik heb de delen 4.5.6 en 7 dubbel en wou ze graag verkopen ik vraag voor de vier delen maar 20 euro plus de verzendingkosten als er iemand intresse heeft dan een klein seintje en de rest regelen we dan later
Kan je die dan niet gewoon terug sturen
Ik heb grote interesse, maar dan alleen in deel 6, want daar zit ik verdorie al 4 weken op te wachten,zodat de bouw momenteel stilligt:-(
Als dat zo verder gaat, hoeft het voor mij niet meer.We zijn begonnen op 21 januari, en zouden dus nu deel 13 moeten verwachten. Mooi niet , deel 10 moet nog komen.
Aan dat tempo zijn we klaar in 2013.
ik koop ze ook los wel handig aleen over 2weken zal ik 2 weken weg zijn vakantie :-Dik heb deel 31 en koop ze gewoon los iedere week.
en gerard oke de verdeling.