Bouwverslag 1:200 Bismarck

to airbrush or not to airbrush

Ik twijfel op het moment of ik nou wel of niet moet gaan airbrushen.

Zeker voor een ship als deze is het netuurlijk makkelijker.

Maar dan de vraag waar aan te schaffen?

Heb zelf bij de conrad een volledige set gezien. Spuitmond en compressor maar is dat wat?

Zou iemand mij advies kunnen geven?

Grtss,

Willem

Foto's????????

Jongens,
Dit is toch een bouwverslag? Waar zijn de foto's gebleven. Ik hoor en zie veel over plamuren/schuren/glasvezeldoeken en dergelijke. Jullie zouden ook al ver moeten zijn met de opbouw. Maar ik zie de laatste tijd toch bar weinig foto's. Deel ze een met de groep. Dan kunnen anderen ook zien hoe het moet/kan.

Danny

PS Willem.Je kunt ook eens bij Buitelaar kijken in Waddinxveen. Is een machinezaak, maar ze hebben ook hele leuke aanbiedingen voor airbrush compressors en spuiten. zie voor meer info: http://buitelaar.nl/comasy/templates/Cats.aspx?contentid=237&catid=240&cat=Airbrush

Eindelijk

Nou hier is het dan zover...Heb wat foto's.

Ben dit weekend niet toegekomen aan schuren, moest heerlijk in de sneeuw werken, maar heb net wel even snel wat foto's geschoten.

URL]

URL]

URL]

URL]

Als ze niet werken heb ik dus iets niet goed gedaan...Ze staan ook onder mijn profiel dus zijn ook daar te bekijken.

Grtss,

Willem

Laatst bewerkt:
Willem,

Je zou hier ook eens kunnen kijken op Airbrush Macaja & Handelsonderneming

Groet,

Skip.

Kan 1 tip geven... niet doen... Maat en ik hebben daar een airbrush gekocht. Binnen de kortste keren stuk. Onderdelen niet te krijgen. Gewoon K.

Voor iets meer geld gewoon naar Almere of naar Harolds Grafics (of gelijksoortige winkels) waar je wel degelijk spul koop.

Trouwens ziet er goed uit. Mooi rompje. Heb ook nog tekeningen hiervoor liggen. Denk zo'n beetje dezelfde schaal. Ik heb een lading A0 tekeningen.
Wilde 'm gaan bouwen, maar ben eerst naar de lucht overgestapt (heli). Mocht ik tijd overhebben in de toekomst dan gaan we 's kijken.

Gr.

Laatst bewerkt:
Willem,
Ziet er al netjes uit. De links werken niet in de post omdat je het IMG commando gebruikt voor de HTML verwijzing. Met het IMG commando verwijs je naar een jpg, bmp of iets dergelijks. Maar verder netjes.
met het commando: [XIMG]http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/willem1980-albums-bouwvoorderingen-picture20979-bismarck002.jpg[/XIMG] (X weghalen dan natuurlijk, dan krijg je dit:
full

Danny

Laatst bewerkt door een moderator:
Andere plaatjes

Bismarck en HMS Hood = kerstkadootje voor iemand, zijn 30x40 cm.
Fijne feestdagen voor alle bouwers en lezers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wens jullie hele fijne en mooie Kerstdagen:x-mas:,en een goed en vooral gezond 2010.Bedankt voor al de goede tips die ik mocht krijgen van jullie.

Skip67.

feestdagen

hallo allemaal.

ik wens iedereen een hele fijne kerstdagen:x-mas::x-mas: en een goed
en bouwkundig nieuwjaar, en allemaal bedankt voor de goede en waarde
volle tips.:-D

Iedereen,

Ook ik wil iedereen fijne kerstdagen toewensen. En natuurlijk de allerbeste wensen voor het komende jaar. Voorzichtig met vuurwerk, want denk eraan voor de modelbouw heb je al je vingers en ogen nodig!

Theo Valstar :x-mas:

Beste wensen

Hallo allemaal,
Ik wens alle lezers van dit forum prettige kerstdagen en een goed Bismarckbouwjaar 2010. Ik weet niet; nog klaar voor 2011?

ik kom gister aan bij de boek handel was ie er niet ,zegge ze nu weer kom vanmiddag,ben net geweest ,en nu moet ik morge weer komen :mad:

hoi wy hebben nu rond kerst/nieuwjaar geen delen.

maar het voordeel van loskopen is dat je altyd je deel heb op tyd , behalve eind dec.

en ik heb alles kompleet en heel.
en daar hebben de abbon. wel last van. ,dubbel ,niet aanwezig of kapot.

iedereen gelukkige kerst en nieuw jaar.

Back