Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Carl,
Juist om vollopen van die details te voorkomen ben ik gaan airbrushen. Ook al omdat je voordat je gaat verven eerst primer moet opbrengen. Met een goed spuitje en melkdunne primer en verf gaat dat heel goed.
Ook ik maak vetvrij met alcohol.
Ik heb net ook weer de vierwekelijkse pakketjes ontvangen.
Bij sommige leveranciers van airbrushspuitjes zijn ook hele goede gebruikte spuitjes te koop. En misschien kan je een complete (gebruikte) airbrushset op internet scoren. Ik heb een extra set (incl. compressor voor nog geen € 60,= op de kop getikt en die werkt uitstekend.
heb iemand foto,s van de katapults en van het dek waar de katapults op de op de rails gezet werden
Louis.
Leuk dat we je mogen begroeten, en dat je ook een Bismarck bouwer bent.
laat eens zien hoe ver je bent, en aarzel niet om je probleem openbaar te maken, je weet er is altijd een oplossing te vinden.
Beste Bocdan,
Hoe kan ik foto's erop zetten, dan zal ik dat in het eens gaan proberen,
de foto's die ik heb gezien zien er goed uit, ik ga even op zoek naar een airbrush set op internet, wat ik heb gespoten met primer komt uit een normalen spuitbus, maar de afwerking wil ik toch wel beter aan pakken,
Groet louis
Hallo
hebben jullie de delen 122 tot 125 allemaal al gehad
ik heb nog niks ontvangen
groetjes kissie