Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je een beetje van de buitenmantel afhaalt moet het toch passen, zie het probleem niet.
...Verder weet ik nog niet welke decals ik gaat plakken en welke vlag ik gaat hangen....ben ik nog niet over uit, hebben jullie nog ideeen voor me of tips?![]()
Tekort aan reddingsvlotten? Of zoek je een ander type?
...Als bekisting allerhande trommeltjes en doosjes...
Ze hebben een aparte service-afdeling voor "niet meegeleverde" of defecte onderdelen.En anders Italeri aanschrijven?
Ze hebben een aparte service-afdeling voor "niet meegeleverde" of defecte onderdelen.
Ik vermoed dat, als je hen mailt, en een paar leuke foto's van je Schnellboot meezend, dat er vrij vlot een vlotje op je deurmat ligt.
Waarschijnlijk met de complete sprue met andere onderdelen er nog aan.
Mooie vlag. Heb hem even weg geschreven in mijn PC. Weet niet hoe lang de foto''s blijven staan. Zal ter zijner tijd ook solliciteren naar plaatsje in het 8e. Hoop dat ik door de keuring kom. Mijn S100 schiet voor geen meter op. Weinig tijd en even minder motivatie. Thuis was er daarbij ook nog redelijk veel te klussen. Heb wel een vraag over de motoren. Moet ik aan de assen een vlak kantje maken? Er zit nu een opvul setje in van 3.2 naar 4 mm. Krijg ik dan geen onbalans als ik op de as een vlak kantje vijl? Las het stukje over de giet mallen. Waar kan ik glasparel kopen? heb al wel rondgestruind op internet maar kom weinig tegen.Als vlag hebben we bij het 8e Schnellbooteflottille een hele mooie aan de vlaggestok:
![]()
Uitprinten op het juiste formaat, dubbelvouwen met wat speelruimte voor de vlaggestok, "sealen" met plakband en klaar.
Als je je Boot niet bij het 8e wil laten horen, kun je natuurlijk ook de Gazelle eraf photoshoppen,het embleem van een ander flottille erin tekenen en een ander nummer...
Opsturen naar een internetshop die ze voor je op stof drukt kan natuurlijk ook. (bijv WELKOM / Welcome | ModelbouwShopFlevoland )
Voordeel van deze vlag is dat je niet de Kriegsmarinevlag voert (met zo'n Swastika erin) maar wél ongeveer dezelfde kleurstelling hebt.
Mooie vlag. Heb hem even weg geschreven in mijn PC. Weet niet hoe lang de foto''s blijven staan. Zal ter zijner tijd ook solliciteren naar plaatsje in het 8e. Hoop dat ik door de keuring kom.
Heb wel een vraag over de motoren. Moet ik aan de assen een vlak kantje maken? Er zit nu een opvul setje in van 3.2 naar 4 mm. Krijg ik dan geen onbalans als ik op de as een vlak kantje vijl?
Mjap, glass bubbles dus. Polyservice heeft dat spul. Stuift als een achterlijke trouwens.Glasparel? Ziet er uit als poedersuiker en wordt gebruikt als vulsof.
Denk dat ik beter een ander benaming kan hanteren... "micro balloons"