Hoi,
Ik hou niet van dubbelposten, maar omdat het hier zo stil is, en ik tog wat dingen kwijt wil moet het maar...
- Ben ik nou de enige die aan het bouwen is? Stelletje slaapkoppen

Werk aan de winkel...
Ok dan, zoals ik al in mijn vorige bericht had getypt, gister naar de quartel geweest, en die balsa stripper tog nog vandaag opgehaald (ooh, wat heb ik tog een lieve broer...) en ik moet zeggen, die balsa stripper is een ''MUST'' als je niet allemaal losse balkjes wil kopen, ik was eerst met de lineaal bezig geweest, aleen dan gaat soms het hout scheuren met de nerven mee, dus geen suc6, met de balsa stripper krijg je perfecte mooie balkjes!
Eerste poging:
Ik ben dus meteen opnieuw begonnen met mooie rechte balkjes en heb meteen de staart afgemaakt, het bouwen met balsa bevalt me wel! Het is heel fijn hout, en het bouwt nog sneller dan ik dacht!
Het eerste dat ik af had.
Toen weer verder gegaan...
Het is erg leuk om te doen, maar je moet wel een beetje het matereaal leren kennen net als depron, je moet elk hoekje zo schuren dat het zoveel mogenlijk contact maakt met het andere deel, anders is de lijmverbinding zwak. (dit vind ik tot nu toe het lastigste).
Al met al leuk spul om mee te bouwen!
P.s. ik heb weer foto's gemaakt met mn mobiel, omdat mn broer met de digitale camera naar disney is...
Igor