Ach, iedereen maakt fouten: Van je fouten moet je leren! :teacher: Ik heb als lijm CA medium gekozen, wat is het verschil met de andere twee CA's? ?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, iedereen maakt fouten: Van je fouten moet je leren! :teacher: Ik heb als lijm CA medium gekozen, wat is het verschil met de andere twee CA's? ?
Zojuist nog even de voorlijst en de voorste dwarsliggertjes nog even in de vleugel gelijmd.
Ik zie op enkel foto's in voorgaande pagina's dat men ook wel eens de voorlijst beplankt tot aan de eerste dwarsliggers met 1 mm balsa. Op het plan kan ik niet uitmaken of het al dan niet vereist is. Netter zal het zeker worden. Wel of niet doen?![]()
Hallo allemaal,
na enige weken afwezigheid constateerde ik tot m'n stomme verbazing dat dit draadje nog steeds ...
Goed bezig Goofer. Ziet er netjes uit. Dacht even dat Menno z'n foto's hergebruikt waren![]()
na een avond eens goed alle verslagjes te hebben door gelezen heb ik dan uiteindelijk toch de knoop door gehakt en besloten me hier ook aan te gaan wagen. na de reperatie van mijn calmato is het virus dan toch echt binnen gedrongen.
Vriendin zal er iets minder blij om zijn als er straks weer een vliegtuigje meer op de kamer komt te staan maar dat even terzijde. zometeen even naar ww om de spulletjes te gaan halen en natuurlijk de balsa snijder en dan beginnen maar. de malletjes voor de ribben van de vleugels zijn inmiddels al klaar.
word vervolgd