Tegenwoordig kiest iedereen zijn naamwoord/gender (dikke bs, maar swoit). Bulbsteven heeft me verteld dat het fluïde is, dus het kan beiden.Je hebt het over ‘het bulbsteven’, taalkundig is het ‘de bulbsteven’… mannelijk zelfstandig naamwoord.
Hoe modern ben ik nu niet

Ik heb het gat voor de boegschroef wat geschuurd. De boegschroef past nu terug net.
Ik heb net de latjes aan de onderzijde gelijmd, die aansluiten op hed bulbsteven.
Dan kan ik daarna latjes kleven die rond de straalbuizen moeten aansluiten.
Ik moet ook nog kijken hoe ver ik de straalbuizen laat komen, omdat ik de (hier gaan we weer) "bow thruster elliptical curved inlet" wil, dus ik heb 4-5mm extra materiaal nodig voorbij de straalbuizen.
Ik zou ook de straalbuizen zelf kunnen afschuinen, en enkel materiaal voorzien voor de "bow ...........", maar ik denk dat het dan een zooitje word om de schroefbescherming in de straalbuis te krijgen.
Nog even naar dit. Ik heb hier nog niet verder over gelezen, teveel bezig met het schip zelf, maar wel besteld wat ik nodig heb, uitgezonderd de batterij. Ik moet nog kijken welke loodbatterij ik kan gebruiken, met de ruimte die ik heb.Waarom twee kanten op? Dus de controller krijgt een opdracht van de ontvanger (die dat krijgt van de zender in je hand) en stuurt de motor/servo aan. En wat stuurt de controller dan terug naar de ontvanger?
Dit begrijp je verkeerd. De 'two-way' regelaar kan een motor twee kanten uit laten draaien.
Ik moet ook nog kijken voor een zekeringhouder, ik dacht aan dit: https://www.accukabels.shop/Steekzekeringhouder-6x-met-LED-en-kap
Ik zie dat de controller en motor 3 aansluitingen hebben, dus ik vermoed twee maal plus en 1 maal min (+ - +), of omgekeerd zodat de polariteit makkelijk omgekeerd kan worden, door de min te gebruiken met de linkse plus of rechtse plus?? Dus + - is linksom, - + is rechtsom.