Stephan Kertész
Forum veteraan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach Stephan van fouten leer je het meest, het is niet erg dat je ze maakt, als je ze herkent en vooral erkent ben je al een heel eind op de goede wegWat heb ik geleerd: Ik ben vanaf de boegkant naar achteren begonnen en alle plankjes hebben dezelfde lengte. Fout dus.
ik heb mogen oefenen met het draaibankje toen ik 150 juffers gemaakt heb.Dat lijkt toch al heel aardig op je tekening Stephan, oftewel, niet slecht voor een eerste poging![]()
Ik twijfel daaraan. Naar mijn mening moeten er 2 wielen onder. Maar in de bouwtekeningen zie ik dat een Falkonet afgebeeld wordt en ook het paard dat in de set zit komt daarmee overeen.. Maar Billing Boats zegt dat dit een Galjoen uit 1550 moet voorstellen.Mooi gemaakt(klopt het jaartal wel met je model, want dit is geschut van voor de 15e eeuw?)
Dat ziet er netjes uit Stephanna een uurtje draaien, meten en friemelen een goed eindresultaat
Proxxon Micromot DB 250 Hout Draaibank 100 WWat gaaf zeg! Wat is het voor draaibank die je gebruikt?
Begin dat toch ook wel erg interessant te vinden voor de modelbouw![]()