TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooi gemaakt@Jaquesmoet kunnen, maar ik haast me er niet bij. Ik doe lekker rustig. Iets te hard de beitel/mes aanzetten en het randje breekt af.
Maar heb het paard ook klaar. Er moeten nog een paar ogen aan het paard incl een hoogteverstelling en het kanonnetje moet ook met een bandje vast en verven natuurlijk. Ik denk dat ik per kanon 4 uur moet uittrekken. Dus gewoon iedere dag eentje of tussendoor als ik saai werk moet doen.
Bekijk bijlage 340599
Ieder model is een hoop werk Stephan, ik ben er in ieder geval altijd wel een paar jaar mee bezig, maar ik zou niet anders willenVandaag nog wat verder gegaan met het kanon. En ik denk dat ik ze zo allemaal ga maken. Is wel effe werk, maar dat is met alles aan deze boot.
Dat laatste maakt je kanon helemaal af Stephan, ik sluit me bij de woorden van Piet aanJe kanon ziet er toppie uit,
Daar heb ik rekening mee gehouden. Heb ze gepast op de boot en op de 1 op 1 tekening. De poorten komen bijna met de vloer gelijk. Dus het komt helemaal goed.Absoluut prachtig gemaakt. Maar vergeet ook niet te passen met je kanonspoorten Stephan of de loop er goed door kan.
Het zou zonde zijn als je alles zo gaat maken en ze passen niet door je poorten door.