Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Dank je Timberwolf.zeer mooi sjoerd mooi gebouwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Timberwolf.zeer mooi sjoerd mooi gebouwd
O dat is een minpuntje danpijpen zijn nu rond 18 mm. Eigenlijk zou dat 20 moeten zijn
Sjoerd Sjoerd, wat laat je nu toch weer voor een pracht update zien. De lat ligt hoog, ga maar een springstok aanschaffen om er even overheen te kunnen kijken. Je motiveert weer met deze update.
Ja scratchbouw is prachtig en gelukkig ben je zelf de bouwer en aanpassen is je recht. Er is echt niemand die het ziet, 2 modellen van hetzelfde type zien er altijd anders uit.
Sjoerd , goed bezig !!! ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet typen ik heb alles al gezegd volgens mij !!!
Alleen dat het prachtig model word zo als je ze niet veel tegenkomt je oog voor detail is super!!!
nog effe volhouden !!![]()
En dat uit de mond van een bouwer die details zowat heeft uitgevonden. Hartelijk dank Kees.Adembenemend mooi allemaal. Vooral je oog voor detail, zelfs voor dingen die je niet meer ziet vind ik heel bijzonder.
Dank je Ferry.Kunstenaar ben je
Bedankt Frankie, kwestie van veel doen en plezier er in hebben. Ervaring is een boek vol fouten haha.Echt in een woord geweldig! Mijn doel is dat wanneer ik later echt groot ook zo mooi kan bouwen!
Dank je Ernst, die heb ikzelf opgeleid.Dat heeft de "lasser" weer mooi gedaan![]()
Hallo Klaas,Ik zie veel bochtstukken in het messing pijpwerk, koop je die, waar?