Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie weet ziet iemand hier brood in. Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.Bedankt! Ik vind het vreemd dat je volop messing pijpen kunt kopen maar geen bochten om tussen te solderen, zelf buigen gaat niet dat knikt.
Geen dank,buigen kan je doen met een,föhn,verbrander of in de oven.Bedankt, hier heb ik wat aan!
Dank Erwin. Die ringen zijn het gevolg van de manier waarop ik de uitlaatpijpen heb gemaakt. Heb daarvoor dunwandige messingbuis gebruikt ( oude verlengpijp van een mengkraan). Deze heb ik een twintig keer 7/8 deel ingezaagd met een tussenafstand van ongeveer 1 mm. Daardoor krijg je een soort accordeon en kun je dus de pijp gemakkelijk buigen. Na het buigen de zaagsnedes voorzichtig dicht gesoldeerd en weer glad gemaakt. Na het spuiten zijn dus de ringen die je zo mooi vindt niet meer te zien.schitterend Sjoerd ik vraag me af hoe je die ringen in de pijpen van de gasuitlaat hebt gekregen , ik weet niet of dat was zo maar oogt erg mooi.
Ik laat de bochten tegenwoordig 3D printen Klaas, 10 stuks of meer op een raampje kost je een euro of 3, daar ga je zelf toch niet voor lopen stuntelen!Ik zie veel bochtstukken in het messing pijpwerk, koop je die, waar?
Bedankt Hoegaarden, waar laat je ze printen in welk materiaal en wat lever je aan?
Dank je FerryWhat can i say!?
Heel gaaf!
[emoji1] haha..maar die ziet er wel weer netjes uit hoor. [emoji106]een redelijk bewerkelijke mast is..
Dank je Roelof.[emoji1] haha..maar die ziet er wel weer netjes uit hoor. [emoji106]