Bouwverslag Union Sovereign

Hallo Mike,
Zoals je in de vorige reactie kunt lezen hou ik dit nog even voor mezelf. Ben al redelijk ver met het verzamelen van de info maar er ontbreekt nog wel het één en ander. Zodra ik 100% zeker ben zal ik dit zeker laten weten. Ik waardeer het zeer dat je eventuele info met mij wilt delen. Op welke reparatiewerf ben je werkzaam?

Damen Shiprepair, ik hoor het wel als hulp gewenst is :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Ik hoop,dat het deze keer weer oudere klassieker wordt.
Met een mooie lijn:)
Ben zelf bezig met het verzamelen van gegevens, van een begin jaren '70 gebouwd schip.

Ik hoop,dat het deze keer weer oudere klassieker wordt.
Met een mooie lijn:)
Ben zelf bezig met het verzamelen van gegevens, van een begin jaren '70 gebouwd schip.
Hallo Ernst,
Zit zeker wel in de molen om nog een keer te doen. Het probleem is echter dat van dergelijke schepen (bijna) geen info voorhanden is, laat staan voldoende foto's om het detailniveau te halen wat ik graag doe. Mocht ik nog eens tegen een schip aanlopen met voldoende info, wie weet?;)

Hallo allemaal,
Ben begonnen met de volgende tijdrovende klus. Het inrichten van de stuurhut. Veel foto's van dus ik leef me helemaal uit.

IMG_3434.JPG

IMG_3435.JPG

IMG_3436.JPG

IMG_3437.JPG

IMG_3438.JPG

Verder niet veel over te vertellen, het stuurhuis staat redelijk vol dus nog een aantal meubels te gaan. Tot de volgende........

Hoi Sjoerd,

Wat ziet dat schip er weer prachtig uit!!!
De details zijn indrukwekkend, ook in de stuurhut :thumbsup::koud:

Hallo allemaal,
Is weer een tijdje geleden maar de inrichting van het stuurhuis heeft flink wat tijd opgeslokt. Zoals jullie nu kunnen zien is de inrichting gereed op het schilderen na. Zal verder geen commentaar geven maar wel een aantal plaatjes.

P1040634.JPG

P1040635.JPG

P1040636.JPG

P1040637.JPG

P1040638.JPG

P1040639.JPG

P1040640.JPG

P1040641.JPG

P1040642.JPG

P1040643.JPG

Het is nu nog allemaal een beetje kleurloos. Bij de volgende update zal alles hopelijk gespoten/geverfd zijn.
Tot de volgende keer.

Mooi hoor, Sjoerd. Zit menig uurtje in. Ben benieuwd het het er in kleur uit gaat zien. Gr. Klaas.

:worship::worship:................:worship:!
Na deze "lof,lof en nog eens" ikons probeer ik nog wat complimenteus op te pennen Sjoerd, echter ik kom niet uit mijn woorden.

Groet Dennis

Apart dat je vanaf de voorste stuurstand heel slecht zicht heb naar achteren..... en dat voor een sleepboot...

Adam, Achter in de "hut" zit toch ook een dubbele bedieningsconsole. Volgens mij werkt de bemanning vanaf de console met het beste uitzicht op dat moment. Waarschijnlijk staat voor in de hut wat meer aanvullende apparatuur. Gr. Klaas.

Super update weer Sjoerd, ik ben erg benieuwd naar het geschilderde resultaat!
Ik kwam deze foto tegen op Pinterest, de Union Sovereign met een soort extra dek boven het werkdek. misschien een optie voor op jouw model ?
8193596b14e701aa1f8ccd91cab97a80.jpg

Back