Sjoerd, Bedankt voor de info. De reflector heb ik ook zo gemaakt en een glaasje vind ik nog wel. Draaien heb ik de spullen niet voor. Misschien kan ik bij mijn kleinzoon een paar afgedankte contactlenzen bietsen om mee te experimenteren. Gr. Klaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Klaas,Sjoerd, Bedankt voor de info. De reflector heb ik ook zo gemaakt en een glaasje vind ik nog wel. Draaien heb ik de spullen niet voor. Gr. Klaas.
Hallo Sjoerd,
weer een hele tijd geleden dat ik nog op het forum was.
Je bouwverslag blijft even spannend en wat een niveau!!!!
Gewoon schitterend zoals altijd! Bravo!!!!
Hoe heb je de connectie (bedrading voor verlichting enz) gemaakt met de afneembare delen en de romp?
Bedankt Frankie.In één woord: PRACHTIG!!
Dank je Carracol. Haar gewicht in goud zou niet gek zijn.Dat is goud waard, dit is meesterwerk !!
Bedankt Ronald.Ziet er erg mooi uit!![]()
Dank je wel Ron. Maakt van een grijze muis toch weer iets moois.Wat een nestje kleur niet doet voor jouw schip. Erg mooi Sjoerd
Bedankt Ronny. Ze heeft vorig jaar al haar waterdoop gehad. Nu de bouw op een aantal punten na gereed is moet alles nog op de juiste manier worden aangesloten en de zender worden ingesteld. Wil wat dat betreft niks overhaasten dus echt vaarklaar en alles werkend duurt nog wel even.Knap gedaan , alleen nog echt water !!
Groetjes
Ronny
Hallo Adam. Is zeker de bedoeling. Maar alleen op de tafel. Varen zit er nog niet in.Zaterdag Flevoland Sjoerd?