Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot nu toe wel. En alles is te herstellen natuurlijk. Maar ik moet beter naar de BB kijken; die is over de masten en tuigage voor een beginner niet overal even duidelijk, dus bekijk ik ook maar veel foto's van de Endurance op internet. En: ik blijf te haastig, soms.Oioioi... Voor de rest gewoon goed?
De twee fokkemarsra's, als ik de benaming juist interpreteer. Volgens mij klopt het nu.En dat is dan weer jammer Cyrill, gewoon overnieuw doen dus.![]()
Nee, daar komt nog een dwarsmast. In totaal 3 dus. De Endurance heeft alleen ra's aan de voorste mast, waarvan twee aan de marssteng. Zo'n schip heet volgens mij een barkentijn.Sorry Cyrill, maar helaas komen ze niet aan dezelfde steng, de grote ra, komt aan het onderste deel van de mast, dus onder dat mooie witte platform
Die vorige foto is niet mijn schip hoor ! Die was van internet, om te laten zien dat er 3 ra's aan de fokkemast hangen. Twee marsra's en één ondermastra (?).Krijg nou wat aan je vingers, je hebt em al bijna klaar ook.
Ja als je dat zo ziet, dan heb je groot gelijk.